Eindelijk op kunnen halen!

Gisteren mijn Octavia opgehaald.

6 oktober besteld..ging best snel als ik naar andere forummers kijk.

Lavablue... schitterende kleur.
1.6TDI heerlijke stille sterke motor
Ivory bekleding ziet er erg luxe uit
Dashboard ziet er premium uit met mooie materialen
Kofferbak is enorm
Kenwood BT7850 heerlijke multimediasysteem met alles erop en eraan (met afneembaar front)

Na 24 uur inmiddels 630 km op de teller met een gemiddeld verbruik van 4.1/100 (stad snelweg door elkaar)
Wijzertje is net over de helft dus verwacht makkelijk de 1000 te passeren en dat voor de eerste tank..knap hoor.

al met al eerste dag een zeer tevreden O2 rijder..

CharlesTucker

Forumguru
Na 24 uur inmiddels 630 km op de teller met een gemiddeld verbruik van 4.1/100 (stad snelweg door elkaar)
Wijzertje is net over de helft dus verwacht makkelijk de 1000 te passeren en dat voor de eerste tank..knap hoor.
Allereerst gefeliciteerd, en veel plezier met je nieuwe auto!
Dat verbruik is wel heel erg laag, hopelijk is je boordcomputer niet al te optimistisch. Bij mij zit het werkelijke verbruik zo'n 0.2 l/100km boven het aangegeven verbruik. Zelf zit ik nu, na 23000 km op 4.8 werkelijk (voor de vakantie was dat 4.7). Volgens spritmonitor is dat al aan de heel zuinige kant, met de 4.7 stond ik op de eerste bladzijde. Maar die 1000km op je eerste tank ga je zowiezo wel halen!

morgen ff foto's plaatsen..

vanmiddag even getankt.

ik had 630 km gereden en heb 27 liter getankt dus klopt aardig dat verbruik

vanmiddag 33 km in utrecht alleen gereden met een gemiddeld verbruik eind van de dag van 5,2/1000.. superzuinig ben echt verbaasd!

Foto's !!

dashboard
imag0151am.jpg

interieur
imag0153tx.jpg

lava blue
imag0154bo.jpg

imag0152mm.jpg

thanx! inmiddels na 5 dagen en 1300 km een zeer tevreden rijder :) alles is boven verwachting! gewoon een heerlijke auto!

ik krijg heel veel commentaar op de lavablue .. de een zegt dit is groen , de ander zegt blauw maar wat wel zeker is dat het een erg opvallende mooie kleur is.
in combinatie met ivory bekleden is t gewoon vette luxe :)

hemi24

Forumguru
De eerste helft van de tankvulling gaat er doorgaans langzamer doorheen dan de laatste helft, althans volgens de tankmeter... Zal wel aan de vorm van de tank liggen, of aan de constructie van de flotter/meter.

Canon-Eye

Forumguru
de een zegt dit is groen , de ander zegt blauw
Da's niet zo vreemd: groen zit in het spectrum als mengkleur van blauw en geel. Er is dus een vloeiende overgang tussen die kleuren zodat bepaalde tinten blauw groen heel dicht bij elkaar liggen qua golflengte. Het hangt maar net van de lichtval af hoe je het ziet, oftewel het bij je "aankomt".

WouterO2C

Actief lid
Witte bekleding: prachtig! Hoop wel dat het een beetje schoon blijft!
Kenwood systeem: top! vergelijkbaar met columbus?

EdK

Forumguru
allereerst mooie wagen en mooie kleur
maar je spreek over Kenwood BT7850 heerlijke multimediasysteem met alles erop en eraan (met afneembaar front) in je eerste post
maar nu heb ik eens gezocht bij Kenwood.nl op de site maar kan nergens dit systeem met die type aanduiding vinden.
Dus ben nu wel erg benieuwd naar welk model je er nu uiteindelijk in hebt zitten.

Allereerst gefeliciteerd, en veel plezier met je nieuwe auto!
Dat verbruik is wel heel erg laag, hopelijk is je boordcomputer niet al te optimistisch. Bij mij zit het werkelijke verbruik zo'n 0.2 l/100km boven het aangegeven verbruik. Zelf zit ik nu, na 23000 km op 4.8 werkelijk (voor de vakantie was dat 4.7). Volgens spritmonitor is dat al aan de heel zuinige kant, met de 4.7 stond ik op de eerste bladzijde. Maar die 1000km op je eerste tank ga je zowiezo wel halen!

donderdag eerste tank leeggereden
actieradius gaf 120 km aan en ik had nog 2 streepjes in het rode gedeelte
geen risico's nemen dus tanken..ging 49 liter in tot aan de nok vol en maakte 1047 km mee.
gemiddeld toch onder de 4.5/1000 vind ik best knap voor een nieuwe auto

allereerst mooie wagen en mooie kleur
maar je spreek over Kenwood BT7850 heerlijke multimediasysteem met alles erop en eraan (met afneembaar front) in je eerste post
maar nu heb ik eens gezocht bij Kenwood.nl op de site maar kan nergens dit systeem met die type aanduiding vinden.
Dus ben nu wel erg benieuwd naar welk model je er nu uiteindelijk in hebt zitten.

excuses moi :)

het moest zijn 7280BT van Kenwood. Typfoutje..
telefoon werkt perfect
navigatie van garmin beter dan mijn vorige (JVC KWNT11)
geluid is fantastisch icm met extra luidsprekers achter

Bovenaan Onderaan