Eindelijk! Octavia Combi Elegance Greenline Bussinessline is gearriveerd

thomaserati

Nieuw lid
Beste mensen,

afgelopen mei besteld. Levering zou binnen 2 a 3 maanden plaatsvinden. Uiteindelijk 2 weken geleden op kunnen halen:

Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Business Line Greentech

Black magicpearl

met daarbijde volgende opties:

Scheidingsnetachter achterbank
Mobile device interface, aansluiting voor externe media-opslag
Stoelverwarming op voorstoelen
Metallic lak
Sunset, extra donker getinte ramen achter
4816 Mustang, lederen bekleding
MDI Kabel Ipod
Velgen 17" Pallas
Rubber kofferbakmat
mObridge BT carkit incl zwanenhalsmicrofoon
Uitlaatsierstuk (FDC 620.001)
Dorpellijsten (KDA 600 002)
Dubbele bodem kofferbak
Levering zonder type aanduiding

Daarnaast nog leer achteraf in laten bouwen. Dus de auto na aflevering nog een weekje kwijt geweest.
Zelf ook de mod voor automatische openen achterklep reeds geinstelleerd, erg leuk moet ik zeggen!
De door mij bestelde uitlaat past eigenlijk niet op de 1.6tdi. Maar door een beetje knip en plakwerk van de dealer toch passend gemaakt en ben daar erg blij mee.

Volgens mij een erg mooie en complete auto, uiteindelijk het wachten wel waard. Nu maar flink wat km's gaan maken, daar is hij immers voor. De stoelverwarming is daarvoor, zeker met dit koude weer, ook een erg comfortabele optie.

Enige tegenvaller is de actueelheid van de columbus navigatiekaarten. Als het goed is heb ik versie 8 snel binnen en ga deze er maar eens op zetten. Scheelt toch weer een jaar...

Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden:

Alphen aan den Rijn-20111117-00095.jpg
Alphen aan den Rijn-20111117-00096.jpg Alphen aan den Rijn-20111117-00097.jpg
Foto-LHJVYO6C.jpg

Foto-AOM6SHK6.jpg

Foto-BPY7PV8R.jpg

Foto-XWI47MGJ.jpg

Bijlagen

• foto.jpg
    foto.jpg
    67 KB · Weergaven: 63
  • foto1.jpg
    foto1.jpg
    112,9 KB · Weergaven: 60

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met je O2. Het leer staat echt prachtig. Veel plezier met je O2.

ppaddo

Lid
Oeehh het had weinig gescheeld of we hadden echt bijna dezelfde auto gehad! Ik heb echter op het laatste moment het leer aangepast naar deze combi:

attachment.php

Verder kan ik uiteraard niet anders zeggen dan dat het een schitterende bak geworden is. Veel rijplezier er mee toegewenst.

thomaserati

Nieuw lid
Dat is ook erg mooi! Wat voor kleur zijn je deuren dan? Zwart of bruin? Rest van de auto isexact dexelfde als de mijne? Goede keuze zou ik dan zeggen :aangenaam:

Hetzer

Forumguru
Behalve dat de 1 een TSI en de ander een TDI ;), maar alle twee echt heel erg mooi dat interieur!!!!!!!!!!!!!

thomaserati

Nieuw lid
Inmiddels zit de eerste 4000 km erop. Bevalt zeer goed! Lekkere, comfortabele en complete auto. Minpuntje is het niet up-to-date zijn van de columbus navigatie. Inmiddelsmwel versie 8 erop gezet, is al iets beter. En verbruik vakt me nig iets tegen, zit nu rond de 1:17. Bijna alleen snelwegkilometrers, maar wellicht gaat dit nog naar beneden als de auto 'echt' is ingereden. Aan de andere kant; ik heb die tankpas niet voor niets...:grin:

ppaddo

Lid
Mijn deuren zijn bruin. In principe een zwart lederen interieur, maar rug- en zitvlakken zijn bruin evenals de deurpanelen. Ben er nog steeds erg tevreden mee, hoewel ik wel het idee heb dat het leer ondertussen, na bijna 40.000 km wat ruimer rond de stoel komt te zitten. Dat ga ik dus in de gaten houden!

Bovenaan Onderaan