thomaserati
Nieuw lid
Beste mensen,
afgelopen mei besteld. Levering zou binnen 2 a 3 maanden plaatsvinden. Uiteindelijk 2 weken geleden op kunnen halen:
Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Business Line Greentech
Black magicpearl
met daarbijde volgende opties:
Scheidingsnetachter achterbank
Mobile device interface, aansluiting voor externe media-opslag
Stoelverwarming op voorstoelen
Metallic lak
Sunset, extra donker getinte ramen achter
4816 Mustang, lederen bekleding
MDI Kabel Ipod
Velgen 17" Pallas
Rubber kofferbakmat
mObridge BT carkit incl zwanenhalsmicrofoon
Uitlaatsierstuk (FDC 620.001)
Dorpellijsten (KDA 600 002)
Dubbele bodem kofferbak
Levering zonder type aanduiding
Daarnaast nog leer achteraf in laten bouwen. Dus de auto na aflevering nog een weekje kwijt geweest.
Zelf ook de mod voor automatische openen achterklep reeds geinstelleerd, erg leuk moet ik zeggen!
De door mij bestelde uitlaat past eigenlijk niet op de 1.6tdi. Maar door een beetje knip en plakwerk van de dealer toch passend gemaakt en ben daar erg blij mee.
Volgens mij een erg mooie en complete auto, uiteindelijk het wachten wel waard. Nu maar flink wat km's gaan maken, daar is hij immers voor. De stoelverwarming is daarvoor, zeker met dit koude weer, ook een erg comfortabele optie.
Enige tegenvaller is de actueelheid van de columbus navigatiekaarten. Als het goed is heb ik versie 8 snel binnen en ga deze er maar eens op zetten. Scheelt toch weer een jaar...
Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden:
afgelopen mei besteld. Levering zou binnen 2 a 3 maanden plaatsvinden. Uiteindelijk 2 weken geleden op kunnen halen:
Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Business Line Greentech
Black magicpearl
met daarbijde volgende opties:
Scheidingsnetachter achterbank
Mobile device interface, aansluiting voor externe media-opslag
Stoelverwarming op voorstoelen
Metallic lak
Sunset, extra donker getinte ramen achter
4816 Mustang, lederen bekleding
MDI Kabel Ipod
Velgen 17" Pallas
Rubber kofferbakmat
mObridge BT carkit incl zwanenhalsmicrofoon
Uitlaatsierstuk (FDC 620.001)
Dorpellijsten (KDA 600 002)
Dubbele bodem kofferbak
Levering zonder type aanduiding
Daarnaast nog leer achteraf in laten bouwen. Dus de auto na aflevering nog een weekje kwijt geweest.
Zelf ook de mod voor automatische openen achterklep reeds geinstelleerd, erg leuk moet ik zeggen!
De door mij bestelde uitlaat past eigenlijk niet op de 1.6tdi. Maar door een beetje knip en plakwerk van de dealer toch passend gemaakt en ben daar erg blij mee.
Volgens mij een erg mooie en complete auto, uiteindelijk het wachten wel waard. Nu maar flink wat km's gaan maken, daar is hij immers voor. De stoelverwarming is daarvoor, zeker met dit koude weer, ook een erg comfortabele optie.
Enige tegenvaller is de actueelheid van de columbus navigatiekaarten. Als het goed is heb ik versie 8 snel binnen en ga deze er maar eens op zetten. Scheelt toch weer een jaar...
Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden: