Eigenlijk ben ik niet zo nieuw op dit forum...

Hoi allen,

Eigenlijk ben ik niet zo nieuw op dit forum.Ik heb 5 jaar lang een Fabia combi Greenline gehad (type II). Geprofiteerd van fijn 3 jaar geen wegenbelasting en BPM vrije aankoop. Veel gehad aan dit forum maar nooit actief iets gepost.
Redelijk probleemloos rondgereden (145.000km) echter ik had een grotere auto nodig. Helaas niet bij Skoda kunnen slagen dus nu naar Renault overgestapt en ik zit met wat Skoda spullen die ik in het Te Koop forum te koop wil zetten. Wie weet heeft iemand er nog wat aan.

Gr. Wouter
 

Japanese Power

Donateur
Tsja, als je dan wilt verkopen moet je eerst even voorstellen in meet en greet ;)
Had het alleen 5 jaar eerder gedaan, best gezellig hier.
Wat ik alleen niet snap: je wilde een grotere auto maar kon bij Skoda niet slagen...
Denk dat juist Skoda de meeste ruimte voor de beste prijs biedt.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Ja ik weet dat Skoda grote auto's heeft. Ik heb alles geprobeerd met de dealer met octavia's en zelfs suberb alleen alle nieuwere modellen (wel 2e hands) hebben geen slaapstand op de passagiersstoel en dat heb ik nodig voor mijn windsurfboards. De Fabia had dat wel maar werd verder te klein. Helaas!
 

Japanese Power

Donateur
Ja ik weet dat Skoda grote auto's heeft. Ik heb alles geprobeerd met de dealer met octavia's en zelfs suberb alleen alle nieuwere modellen (wel 2e hands) hebben geen slaapstand op de passagiersstoel en dat heb ik nodig voor mijn windsurfboards. De Fabia had dat wel maar werd verder te klein. Helaas!
Geen slaapstand maar welk de optie af fabriek om de rugleuning van de bijrijdersstoel neer te klappen...
 

ertromp

Forumguru
Succes met verkoop spullen en veel rijplezier en veilige km's in je Renoolt. Dat is een voordeel van zo'n Renoolt je hebt inderdaad het idee dat je in de slaapstand ligt de hele dag in die hangmatten :D (rijd er eentje namens de baas en spreek uit ervaring)
 
Geen slaapstand maar welk de optie af fabriek om de rugleuning van de bijrijdersstoel neer te klappen...

Helaas was mijn budget niet toereikend om een nieuwe octavia te kopen. Ik heb met de dealer goed gezocht naar auto's met stoel met slaapstand. Maar je moet er maar net een tegenkomen. Ik vond het ook jammer. Ik hecht veel waarde aan mijn relatie met de dealer en die was uitstekend (Hamers in Voorschoten)
 
Succes met verkoop spullen en veel rijplezier en veilige km's in je Renoolt. Dat is een voordeel van zo'n Renoolt je hebt inderdaad het idee dat je in de slaapstand ligt de hele dag in die hangmatten :D (rijd er eentje namens de baas en spreek uit ervaring)

Ja die Renault (of Renoolt zoals jij zegt ;) ) rijdt prima. Maar dat vond ik van mijn Skoda ook. Zeker de Octavia. Een voordeel nu: Ik heb een bak meer power dan in mijn Greenline. En bijna net zo zuinig. :)
 
Dank Octavia0112 en TurboBooster. Eigenlijk gek. Eerst rijd ik 5 jaar in een Fabia en gebruik ik het forum vaak (vooral vanwege de EMG problemen en meldingslampje kapotte lamp. En nu heb ik er geen meer en meld ik me pas aan. Misschien moet ik dat de volgende keer toch andersom doen..;)
 
Bovenaan Onderaan