Eibach Pro-kit

Antera

Donateur
Vanwege de vraag die ik nu al rond me oren krijg hier even wat meer info

De Eibach pro-kit veren zijn ook leverbaar voor de Fabia 3. Deze heeft een vernieuwd onderstel gekregen waar nu ook een mooie set voor leverbaar is.

Deze set verlaagt deze auto ook weer met 25/30 mm verlaging

Voor de hatchback Adviesprijs € 189 en voor de leden hier €159
Voor de Combi Adviesprijs € 208 en voor de leden hier €175

De prijzen zijn anders voor beide omdat volgende leverancier beide onderstellen iets afwijken en ook de alasten een rol spelen in dit verhaal

Misschien dat prijzen nog iets wijzigen als het nieuwe jaar aanbreekt., De prijzen worden dan vaak weer wat verhoogt.

CDK

Forumguru
Welkom @Racebluetje, check m'n onderschrift (alleen zichtbaar in een webbrowser en niet op mobiel) voor de groupbuy, prijzen staan daar ook vermeld.

Racebluetje

Senior Member
Hallo Joske en alle andere leden ik zie hier niet echt waar je jezelf kunt voorstellen hahaha maar ik ben Henri en hebben afgelopen zaterdag een Skoda Fabia Combi 3 1.2 TSI 90pk 'Ambition First Edition' met Tech Pakket aangevuld met Sunset en 17" in de kleur Race Blue besteld.

Ik vind de auto erg hoog op zijn poten staan dus wat er als eerste in me op kwam was om hem te verlagen

CDK

Forumguru
@Racebluetje, gebruik de zoekfunctie maar eens op "meet & greet" dan gaat het vast goed komen.
zaterdag 21 komen er verlagingsveren onder de F3C van mijn vrouw @Fabi3, dus dan kan je zien wat het met de auto doet (ik zal foto's posten)
Gefeliciteerd met je aankoop trouwens en sterkte met het (lange) wachten!

Racebluetje

Senior Member
Dankje @Corné en ben benieuwd naar de foto's hoe het er uit gaat zien als de F3C verlaagt is moet je eigenlijk 2 foto's maken van voor en na de verlaging haha

Race Bleu 18inch

Senior Member
Hallo, ik ben nieuw hier !!
Ik hoop binnenkort ook eigenaar te worden van een nieuwe Fabia Combi, 1.2 style, Race bleu, Panorama dak, sportstoelen, tech pakket en er komen 18 inch MSW26 wielen onder, liggen al te wachten bij de dealer.
Heb oktober 2014 al gekocht en verwachte levertijd is april !!!

MAAR, ik wil ook een setje Eibach !!!
Bij wie kan ik ze bestellen ???

Oja, mocht er iemand interesse hebben in de originele 17 inch wielen met banden !!??, laat maar even via een berichtje weten !!

Gr Rob

Bovenaan Onderaan