Effe voorstellen

He he het is wel een gedoe om je aan te melden op de forum. Ik dacht even dat snel te doen. Maar het ziet er allemaal goed uit en gezellig ook de tips zijn goed.

Zo even me voor stellen ik ben eigenaar van een skoda fabia, en nog een felicia uit 1995 op de dam voor mijn vrouw. Onderhoud van de felicia doe ik groot gedeelte zelf maar de fabia laat ik doen ( al die electronica ). verder vind ik alles wat rijd, vliegt, beweegd wat uit het oostblok komt intersant. Ik heb dan ook nog een K750 een russische motor. Het wagen park wat ik gereden heb, kadetjes D div als ze kapot waren weer een andre. Trabant uit 1958 ( eerste wagen van mijn vrouw, daar voor altijd motor gereden), Lada 2104 echt stalin rood, geweldige wagen eigelijk niet kapot te krijgen ( baasje wel, moest hem weg doen om dat het baasje erg veel last kreeg van zijn linker knie. De koppeling van de Lada gaat erg zwaar) Daarna een skoda felicia gekocht uit 1997 dik 2,5 ton gereden en hij heeft het echt moeten af zien veel aanhangers moeten trekken met puin ( zat midden in een grote verbouwing ). Verder nog hobbys we zijn verwente
Tsjechië gangers al dik 12 jaar. Ik laat meestal mijn auto daar een beurt geven. nog nooit problemen gehad.
Nou dat was het dan.

Groetjes Edje

Een flink auto verleden heb jij, heb je geen foto's meer van je oude aanwinsten??
voor derest veel plezier hier op het forum.

Bovenaan Onderaan