Eerste skoda, O2 combi RS

nixor

Forumguru
uploadfromtaptalk1398756607609.jpg
Zo, de auto nog eens een schuimbad gegeven. Zo zie je wel dat de lak niet meer perfect is. Logisch voor een auto van 7 jaar.
Ook was ik een kapje van de koplampsproeier kwijt, maar ondertussen al hersteld en ook 2 reserve laten spuiten.

nixor

Forumguru
@Joske tijdens het wassen nadien natuurlijk. Dat foamen is inderdaad wel leuk. Heb mijn lans bij carclean gekocht tijdens groepaankoop.

Joske

Forumguru
doe je dan ook meer dan alleen wassen? (aangezien je over carclean praat)

iets van detailen ook?

nixor

Forumguru
Heb een klei liggen en ook een wax maar ben er nog niet aan toegekomen. Polieren ga ik me niet aan wagen. Denk dat ik hem eens ga laten doen. Iemand interesse? Stuur maar prijzen via Pb. Heb ook wel iron-x en dergelijke voor de velgen tijdens de wissel van winter naar zomer. Doe jij wel meer joske?

Joske

Forumguru
Nope.. voor de moment ook (nog) niet. Zou wel graag de Fabia van de zomer eens kleien voor de eerste keer, de stap naar verder detailen zal dan wel volgen vermoed ik ;)

nixor

Forumguru
Als je gaat kleien moet je ook weer waxen. Als ik er eens tijd voor heb ga ik eerst de ibiza eens doen. Zou ook wel graag eens zo een clinic gaan volgen bij carclean of dergelijke

nixor

Forumguru
Even updaten hier,

Na de voorjaarsmeeting te weten gekomen dat de diverter valve defect was.
Inmiddels is deze vervangen door ééntje van forge. Auto heeft nu terug zijn volle vermogen en rijdt veel aangenamer. Binnenkort ga ik nog eens op de bank bij DVX zodat we eens een uitdraai hebben.
Even een foto van internet gestolen om aan te duiden wat er precies stuk was:
20131014_195002_zps7f0d50fd.jpg

Bovenaan Onderaan