Eerste Schade aan mijn auto

tcf

Lid
@Cordoba: inderdaad. Ook gezien de schade aan de andere auto. Daar ging de bestuurdersportier niet meer van open
Volgens mijn vrouw trilt de auto nu meer. De achterbank is sindsdien ook zachter dan voorheen. Morgen langs de schadeherstel..

tcf

Lid
@rocket: vandaag langs geweest voor een afspraak. Vermoeden is dat er geen andere schade is dan de op dit moment zichtbare schade. Hoop dat, dat echt zo is maar dat hoor ik 1 oktober. Dan gaat hij opgeknapt worden.

tcf

Lid
Gelukkig daar geen sprake van maar dat had zeker gekund. Andere auto heeft zware schade. De Fabia relatief weinig zichtbare schade, maar de bumper is er dan ook nog niet afgeweest. Ff afwachten dus..

tcf

Lid
Schade is vastgesteld op 700 euro. De pech houdt echter niet op want met de leenauto is schade gereden op een laag paaltje tijdens zware regenval met inparkeren. Gelukkig relatief lichte schade, paar krasjes op de bumper. Het ging ook met lage snelheid volgens mijn vrouw. Geen deuken of andere schade zo te zien. Hoop dat het schadebedrijf daar niet al te moeilijk over doet.

tcf

Lid
Update:

Schade is keurig netjes verholpen en schade aan leenauto zonder kosten voor ons gerepareerd! Hulde aan het schadebedrijf voor de nette afhandeling.

Bovenaan Onderaan