Eerste Schade aan mijn auto

rocket

Senior Member
Reed vanochtend naar het werk over de A44 naar Hoofddorp de samen voeging met de A4 A44 , reed op de rechterbaan en komt een vrachtwagen van Millenaar transport mijn kant op en tikt mijn linker achter kant aan New Image.JPG

Bijlagen

• New Image.JPG
    New Image.JPG
    314,4 KB · Weergaven: 41

CDK

Forumguru
Dat had veel slechter af kunnen lopen..... Zat er toch nog een klein bescherm engeltje op je schouder ;) Hopelijk wordt alles snel en goed opgelost voor je! Succes met de afhandeling!

Greetz Corné

Blacky

Forumguru
Das balen man :cry:,hoop geregel tot dat alles weer in orde is. Sterkte ermee. Komt weer goed. :troost:

Wild Chocolate

Senior Member
We hebben op de zaak een fabia waar de hele zijkant een vrachtwagen was tegengekomen, dat was iets meer lapwerk.

Maar als het je eigen auto is, doet het toch meer zeer... Sterkte ermee!

Tsja.....die zie ik wekelijks....rechts er voorbij onder het mom 'ik voeg in'. En toen zag de vrachtwagenchauffeur je niet....

Rallye

Forumguru
Tsja.....die zie ik wekelijks....rechts er voorbij onder het mom 'ik voeg in'. En toen zag de vrachtwagenchauffeur je niet....

Dat is niet helemaal de weergave van de TS. Natuurlijk kan hij rechts ingehaald hebben en daardoor de aanrijding zelf hebben veroorzaakt, maar zo geeft hij het niet weer..... Dus waar baseer jij je mening op dat de TS het wel niet goed gedaan zou hebben?

dirkkroneman

Forumguru
Tsja.. Het lijkt er wel op (let op: ik oordeel NIET!!). Feit is, dat ts rechts reed en de vrachtwagen links van hem. De 2 opties die ik kan bedenken: zoals DistORtioN aangeeft: ts haalt rechts in. Of ts rijdt (een stuk) langzamer dan de vrachtwagen en de chauffeur heeft ts over het hoofd gezien. Maar alleen rocket kan ons uitsluitsel geven over wat er precies is gebeurd ;)

Cordoba

Forumguru
Hoeft beiden niet Dirk: zoals TS schrijft reed ie op de A44 en is het gebeurt waar A44 en A4 bij elkaar komen. De rechterbanen zijn de A44 die vanuit Den Haag richting Schiphol/A'dam gaat, de linkerbanen zijn de A4 vanuit richting Leiderdorp naar Schiphol/A'dam. Als de vrachtwagen vanaf de A4 is gekomen en onvoldoende gekeken heeft of de banen rechts vrij waren, heb je dergelijke 'aanvaringen'. Dit punt was 33 jaar terug voor mij al reden om absoluut een rechterbuitenspiegel op mijn Golf te zetten (reed het dagelijks vanaf de A4 tot aan afrit Hoofddorp), met de toegenomen verkeersdrukte is het niet makkelijker geworden om met 100 km/u of minder (vrachtauto) veilig op te schuiven naar de rechterbanen bij de samenvoeging.

Pendragon

Donateur
Ik heb de situatie daar regelmatig meegemaakt en soms best schrikken als een vrachtwagen naar rechts komt en jij zit op die baan.

tcf

Lid
Gelukkig dat het helemaal is opgelost :) Helaas klapte er van de week bij ons een auto achterop de Fabia. Wij gelukkig geen letsel maar het was een fikse klap
2ahubyne.jpg

Bovenaan Onderaan