Eerste maar eens voorstellen

Hierbij groet ik allen die Skoda gerelateerde zaken interesseren en daar ook liefde en passie voor hebben.

Wij hebben nu ongeveer 3 jaar een groene Fabia 1 1.4 16V uit 2000 die fijn in ons midden is. Heel wat jaartjes terug hadden we al een fijne 1.0 Fabia 1 uit 2005 in ons bezit gehad maar toen afscheid van genomen ivm een auto van de zaak.

Wij hopen hier veel kennis en ervaring op te doen vooral met het oog op onderhoud en behoud!
 
Tijdens de afgelopen APK zijn de schijfremmen/blokken voor vervangen en had ik al uit voorzorg de ruitenwissers, bougies en de bekende waterlekkage bij de achterdeuren gefikst.
Eerst volgende gelegenheid ga ik opnieuw een poging wagen om de binnen temperatuur sensor voor de Airco te vervangen en waar ik nog wel ook advies voor zou willen is het vervangen van de schokbrekers.
Welk merk zouden jullie aanraden? Of is er iemand die ervaring heeft met een schroefset?
De auto willen we niet verlagen en met een schroefset kan je natuurlijk hem ook op normale hoogte zetten.
Wie oh wie?
 
Bovenaan Onderaan