Gisteren op een donkere weg op een vrij domme manier in de gracht gesukkeld. Ik wou op een stukje naast de weg gaan draaien. Dus ik rij op en wil al draaiend achteruit rijden maar had de gracht naast de auto niet gezien. Gevolg rechter voorwiel in gracht en linkersachter een halve meter boven de grond. Andere wielen netjes op de grond. En daar sta je dan in the middle of f***** nowhere. Vrij snel stopte er een man die direct een bevriende boer met tractor belde. Dan heb ik nog even naar mijn trekhaak /forum/images/graemlins/crazy.gif moeten zoeken. Maar na die gevonden te hebben stond hij op 3 seconden terug op de 4 wielen.
Schade: hoegenaamd niks. Het was allemaal gras rond de gracht en ben er denkelijk op zo een manier ingeschoven dat ik niks heb geraakt. Echt bizar. Zat een grasbaard achter de bumper, gelijk uitgetrokken en that's it.
Totaal kostenplaatje: 25 € voor de boer.
Nadat ze vorige maand mijn achterbumper hebben stukgereden hoop ik dat het hierbij blijft qua ongelukjes voor de 3000000 km die ik er nog mee wil doen.
Greets
Schade: hoegenaamd niks. Het was allemaal gras rond de gracht en ben er denkelijk op zo een manier ingeschoven dat ik niks heb geraakt. Echt bizar. Zat een grasbaard achter de bumper, gelijk uitgetrokken en that's it.
Totaal kostenplaatje: 25 € voor de boer.
Nadat ze vorige maand mijn achterbumper hebben stukgereden hoop ik dat het hierbij blijft qua ongelukjes voor de 3000000 km die ik er nog mee wil doen.
Greets