Eerste indruk

CorNi

Nieuw lid
Zo, die is binnen!!
Gisteren afgehaald en vandaag maar eens een ommetje gemaakt.
Eerste indrukken die me niet waren opgevallen tijdens de proefrit (met een brede grijns dus misschien te weinig huid over om ogen en oren goed open te houden…..):
•spiegels geven toch wel een stukje kleiner zichtveld dan mijn astra
•meer windgeruis rond de a-stijl dan me was bijgebleven
•nu al 3 keer af laten slaan bij een scherpe draai met tegelijk een verkeersdrempel, ik blijf een amateur...
•dealer heeft 13-polige i p v 7-polige aanhangerstekker gemonteerd, moet er nu ook maar een verloop bij leveren, gratis!!
•heeft er tevens nog een mattensetje bijgeleverd
•heeft mijn navigatie goed werkend afgeleverd maar ben niet zo gelukkig met het aanzicht (kostte me toch nog € 200)
•schakelen naar 5 en 6 moet je nog wat “overdreven” uitvoeren
•wat een mooie kleur !! hulde aan de vrouw
•wat een motor !!
•zit tot nu toe prima (ben Scheel stoel gewend) afwachten wat dat op lange afstanden doet…
•speakers vallen me reuze mee, (heb er maar 4, wilde zelf een setje inbouwen naar aanleiding van wat mindere berichten) voeg te zijner tijd nog wel een subwoofer toe
•niet gekozen voor lichtmetaal, vindt de covers niet eens onaardig

Trots op mezelf dat ik deze keuze gemaakt heb /forum/images/graemlins/yeah.gif
 

dorstvlegel

Actief lid
Veel plezierige kilometers. Ik geniet zelf al twee weken.
geweldig !

En alweer een Opel rijder minder in Nederland. Bij Opel kunnen ze de eerste plaats wel vergeten.
 

john

Lid
en ook een skoda rijder minder want ben over gegaan op peugeot.
de o2 is me te groot en te duur( wel mooi) en de fabia is nodig toe aan een facelift of vernieuwing ,( ouwelullewagen )
gr john
 

Logic

Actief lid
John, ik ben ban nature een aardige vent, maar ik begin nu een beetje moe van je te worden. Als je zo blij bent met je 206 en zo'n hekel hebt aan Skoda, ga dan fijn naar een Peugeot forum toe. Dan zijn we allemaal blij.
 

john

Lid
heb geen hekel aan skoda want is me op zich wel goed bevallen alleen vind ik de fabia niet meer van deze tijd
dus logic(a)toch.
 

Logic

Actief lid
Fijn te horen dat je geen hekel hebt aan skoda. De rest van mijn post geldt overigens nog steeds. /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Miss Wiseguy heeft ook bepaald wat de kleur moest worden... was een voorwaarde dat ik zo snel alweer een nieuwe auto uit mocht gaan zoeken... /forum/images/graemlins/grin.gif Ook ik ben alleen maar super tevreden met de kleur van mijn auto! /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
•schakelen naar 5 en 6 moet je nog wat “overdreven” uitvoeren

[/ QUOTE ]

Grappig dat jij dat ook hebt !
Ik moest in het begin de pook echt naar rechtsachter duwen, anders zat ie zo weer in de 4. Nu ben ik er een beetje aan gewend, maar ik maar de 5 &gt; 6 schakelbeweging nog steeds een beetje 'overdreven'.
 

Wiseguy

Actief lid
Ik heb datzelfde gehad bij mijn Laguna... die had ook 6 versnellingen.... moest ik ook een overdreven beweging maken naar rechts om 'm in de 6e versnelling te krijgen...
 
Bovenaan Onderaan