TDI_DSG
Senior Member
Afgelopen weekend eens in een andere Superb gereden dan die waar ik zelf de trotse bezitter van ben. Een goede kennis van mij is sinds kort in het bezit van een zwarte Superb station welke toch wel iets sneller is als mijn 1.8 TSI DSG. 
Ook deze Superb is een DSG en ik kon hier even een klein stukje mee rijden (Misschien later nog wel eens iets langer
. Bij het opdraaien van de snelweg had ik even de ruimte en met de DSG in de sportstand zit je zeer snel op hoogst illegale snelheden. Vooral het geluid vind ik waanzinnig waardoor je soms geneigd bent om de audio installatie even uit te zetten. Het is echt verslavend om iedere keer het gaspedaal goed in te trappen en te genieten van de geweldige versnelling van de auto en het geluid!
Na deze 'proefrit' was het wel weer erg wennen in mijn eigen Superb station, maar ook dat rijdt niet verkeerd hoor.
Voor de kenners heb ik nog een foto van de achterkant bijgevoegd.

Ook deze Superb is een DSG en ik kon hier even een klein stukje mee rijden (Misschien later nog wel eens iets langer

Na deze 'proefrit' was het wel weer erg wennen in mijn eigen Superb station, maar ook dat rijdt niet verkeerd hoor.
Voor de kenners heb ik nog een foto van de achterkant bijgevoegd.