Easy entry/exit stoelen

@Rainesh ik heb dit vandaag geprobeerd maar helaas, kreeg ik ssn foutmelding toen ik die byte erin ging...
Hij leest hem niet af zegmaar op module 36..

Iemand enig idee waarom het niet zou lukken?
 

Van Hoften

Forumguru
Of ga gewoon bij @Antera langs danwel bij @Rainesh: zij zijn hier beiden experts in. Geloof me, ze weten waar ze het over hebben. Dan ga je zelf toch niet prullen aan elektronica als je voor een paar tientjes alles goed geregeld kunt krijgen.

Volgens mij is dit wat diverse forumleden je wilde vertellen. Ik zie de afgelopen week een gigantische sloot aan 'nieuwe' topics voorbij komen die grotendeels voorkomen had kunnen worden.

Als afzwaaiend Skoda rijder heb ik misschien minder recht van spreken, maar op dit forum delen we ervaringen en worden vragen gepost. Er zijn per S3 al zoveel modules beschikbaar dat zelfs de experts goed op moeten letten hoe het geprogrammeerd moet worden. Zij steken veel tijd en energie in die kennis. Dan vind ik het wel zo netjes dat je die kennis niet vraagt te delen.

Moest me even van het hart...
 
Of ga gewoon bij @Antera langs danwel bij @Rainesh: zij zijn hier beiden experts in. Geloof me, ze weten waar ze het over hebben. Dan ga je zelf toch niet prullen aan elektronica als je voor een paar tientjes alles goed geregeld kunt krijgen.

Volgens mij is dit wat diverse forumleden je wilde vertellen. Ik zie de afgelopen week een gigantische sloot aan 'nieuwe' topics voorbij komen die grotendeels voorkomen had kunnen worden.

Als afzwaaiend Skoda rijder heb ik misschien minder recht van spreken, maar op dit forum delen we ervaringen en worden vragen gepost. Er zijn per S3 al zoveel modules beschikbaar dat zelfs de experts goed op moeten letten hoe het geprogrammeerd moet worden. Zij steken veel tijd en energie in die kennis. Dan vind ik het wel zo netjes dat je die kennis niet vraagt te delen.

Moest me even van het hart...

Het gaat mij niet om die paar tientjes of wat dan ook. Ik hou zelf ook om wat dingen uit te vinden en te doen (hobbyen) met mijn auto. Tot zover ik het weet zijn auto-forums gemaakt om kennis, ervaring, storingen en ideetjes te delen.

Als je hier nou dingen wilt verkopen voor de desbetrefende auto kan tuurlijk ook, maar als jij aangeeft dat dit forum bestemd is om alleen langs antera en rainesh te gaan dan zit jij verkeerd denk ik.

Ze hoeven met mij niet alles te delen, maar mijn vraag is ook niet specifiek naar hun. Ik vraag aan alle Skoda leden van dit forum of ze enige ervaring hebben met een bepaald topic en of ze dat kunnen/willen delen.

Moest even van mijn ziel.....
 
Laatst bewerkt:

Wullum

Actief lid
Schopje omhoog van dit topic...

Easy Entry op bestuurdersstoel werkt plots niet meer na verstellen de stoel. Alle mogelijk geheugencombinaties geprobeerd, in Settings menu is Convenient Entry aangevinkt, ook in OBD11 staat Easy Entry op "on" (dus niet op "original" of "off"). Is al eens eerder gebeurd, maar dat was na het opnieuw verstellen van de stoel weer verdwenen. Nu weigert de functie permanent. Stoelgeheugen werkt wel, stoel verstelt zich normaal tussen de geheugeninstellingen 1 - 2 - 3
Ik ben even lost hier...
 

Bijlagen

  • IMG_20240102_131910_330_2.jpg
    IMG_20240102_131910_330_2.jpg
    523,4 KB · Weergaven: 18
  • Screenshot_20240102-131848.jpg
    Screenshot_20240102-131848.jpg
    193,2 KB · Weergaven: 19

Bakkertje

Forumguru
@Wullum in mijn Passat werkt dit ook regelmatig niet. Kan niet echt iets aanwijzen waarom het wel of niet werkt eerlijk gezegd. Maar soms werkt het niet en even later weer wel. Functie is overigens nooit door mij geactiveerd maar stond aan toen ik de auto kocht.
Heb je ook Kessy op de auto en sleutels gekoppeld aan een gebruikersprofiel? Ik heb namelijk gemerkt dat het bij mijn huidige auto anders werkt dan bij de Superb 2 die ik gehad heb met geheugen. Bij mijn huidige Passat (B8 uit 2015) kan ik gebruikers aanmaken en voor iedere gebruiker slaat ie de laatst gebruikte stoel stand op. Een sleutel (kessy) kan ik aan een gebruiker koppelen en daarmee gaat de stoel naar de laatste stand voor die betreffende gebruiker.
Ik heb de optie ook nog niet eerder in mijn navigatie gezien, maar zal eens wat op onderzoek uitgaan..
 

Wullum

Actief lid
Auto heeft idd Kessy, maar ik kan geen instelling vinden om een sleutel aan mijn profiel te koppelen... Ook op BriSkoda wordt dit vermeld, maar ik vind het nergens...
 

DiVini76

Forumguru
@Wullum , dat staat in een eerdere post in dit topic beschreven en zo heb ik het ook gedaan:
 
Nu zie ik deze post voorbij komen en heb ik een vraag.
Ik was van de week in het settings menu aan het kijken en daar zag ik ineens stoelen staan..maar nu kan ik deze niet meer vinden.
Iemand een idee?
Groet mark
 
Bovenaan Onderaan