E10 Fuel Improver/brandstof E10 verbeteraar.

Highway

Forumguru
Gebruik weleens de producten van Forte en ben daar erg positief over.

Maar wat is je vraag / informatie bij dit topic? Dat E10 voor problemen kan zorgen?
 

CDK

Forumguru
Gebruik weleens de producten van Forte en ben daar erg positief over.

Maar wat is je vraag / informatie bij dit topic? Dat E10 voor problemen kan zorgen?

E10 is een schrale brandstof, zo’n toevoeging is nooit verkeerd denk ik, maarrrr.... prijstechnisch is het waarschijnlijk interessanter om je tank gewoon met een betere brandstof vol te gooien.
 

jonbongoofy

Forumguru
Ik gebruik regelmatig producten van Bardahl en ben daar ook zeer over te spreken. Al sluit ik me aan bij de bovenstaande opmerking.
 

leon-cupra

Forumguru
Ik gebruik regelmatig producten van Bardahl en ben daar ook zeer over te spreken. Al sluit ik me aan bij de bovenstaande opmerking.
welke producten gebruik je en waarvoor?

Ik vraag mij altijd af hoe mijn eigen wagen naar de toekomst toe zal functioneren door mijn rijafstanden en rijgedrag. Quasi altijd korte ritten (4km), weinig echt warm lopen en redelijk wat vermogen(gechipt 308pk). Wagen is uiteraard maar twee jaar en 20.000km. Van echte vervuiling kan je wss nog niet spreken maar toch ... zou liever problemen vermijden. En wetende dat het gemiddeld aantal kilometers per jaar zal zakken van 10k naar 5k.
 

jonbongoofy

Forumguru
@leon-cupra toen ik benzine reed gebruikte ik dit om de 10.000 km
Bardahl Concentrated Fuel Injector Cleaner System 500ml & top oil van Bardahl om de kleppen goed te houden (vanwege lpg)

Bardahl Common Rail Diesel Injector Cleaner 500ml om de 10.000 km in mijn diesel


 

oco1979

Forumguru
Gebruik weleens de producten van Forte en ben daar erg positief over.

Maar wat is je vraag / informatie bij dit topic? Dat E10 voor problemen kan zorgen?

puur informatie dat ik hier post.

Wie deze al gebruikt kan commentaar geven of andere oplossingen posten.
 
Bovenaan Onderaan