E-manager werkt niet meer na upgrade van 1985 naar 1989

Dag allemaal,

Ik heb sinds de upgrade van 1985 naar 1989 dat mijn Octavia PHEV de in de Skoda app ingestelde laad limiet negeert en door laad naar 100% i.p.v. de ingestelde 80%. De e-manager in de auto geeft na de upgrade de volgende melding: Helaas is de functie nu niet beschikbaar

Heb ik nu het vaker voorkomend e-manager issue aan mijn broek hangen en hoe is dat op te lossen?

Berghuis

Donateur
Dit was met 1985 ook zo dacht ik, maar kan weer gecodeerd worden volgens mij. Niet iedereen heeft dit probleem. @Antera of @Rainesh zou hier mee duidelijkheid over kunnen geven.

Ah, dat coderen had ik eerder wel van gehoord. Ik dacht echter dat dit enkel van de 1800 naar de 1900 serie kon gebeuren. Daarbij dacht ik ook dat dan het gehele icoon uit het menu weg zou zijn (dat is bij mij niet het geval). Als iemand in de regio Groningen of Assen dit terug kan coderen dan zou dat geweldig zijn.

Kan het zijn dat Midway Customs nu in Nieuw Buinen zit ipv Blijham? Ik zat namelijk op Google te zoeken en kwam alleen een Midway Customs tegen in Nieuw Buinen.

Bovenaan Onderaan