Dynamische richtingaanwijzers

Beste Kodiaq rijders. Steeds vaker zie ik de dynamische richtingaanwijzers op auto’s met led verlichting.
Wie weet of dit ook mogelijk is met onze Kodiaq?
 

Henrik

Forumguru
Ha @SMARTJohn , helaas is dat niet mogelijk, als ik de geleerden mag geloven. In ieder geval niet door middel van VCDS of iets dergelijks. Schijn je echt aparte hardware voor nodig te hebben. Sowieso kan het achter al niet, omdat je knipperlicht daar geen “strip” is, maar voor is het dus ook niet mogelijk. Er zijn wel topics waar dynamische knipperlichten in zijspiegels worden gemonteerd. Met name van de O3. Maar is mss ook wel voor een Kodiaq beschikbaar. Even zoeken dus.
 

Neusie

Actief lid
@johndoe

ik heb het setje dynamische zijspiegelknippers voor de kodiaq al in huis. Nu alleen nog ff tijd vinden ze te gaan monteren
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 261
Laatst bewerkt door een moderator:

Joti

Senior Member
Ik hoop het. Iemand handleiding hoe je eenvoudig en zonder kans op schade spiegelglas verwijderd?
Gewoon het spiegelglas wat indrukken aan de binnenkant, hierdoor heb je ruimte om je hand achter het glas te krijgen aan de buitenzijde. Even een goede ruk aan geven, probeer je hand zover mogelijk naar het midden van het glas te krijgen. Zoals @Antera zegt, 10 minuutjes werk.
 

Xavier234

Senior Member
yup, heb deze besteld bij superskoda, zijn wel smoked versie.
heb deze geinstalleerd en wat tof is bij deze versie, er zit een schakelaartje bijgemonteerd waardoor je kan kiezen om ofwel op stand 0 de dynamische versie of bij stand 1 de normale versie te gebruiken. eens geinstalleerd kun je natuurlijk alleen nog veranderen mits je opnieuw de spiegelkap afmonteerd, maar dat is niet de bedoeling. kiezen dus voor je alles afsluit.
 
Bovenaan Onderaan