Columbus DVD scherm op de hoofdsteun koppelen aan Columbus

Nou hier dan de eerste vraag..
Na zoeken en bladeren door verschillende topics dit niet kunnen vinden..

In mijn Superb MY2017 zit een Columbus navigatie waar ik ook DVD's in kan afspelen (dashboard kastje). Nu gaan we binnenkort op vakantie en ik wil achter een schermpje ophangen en vanaf de Columbus aansturen zodat we voorin een DVD kunnen wisselen.

1. Neem aan dat dit kan via de USB aansluiting achter?
2. Hebben jullie ervaringen met welk scherm achter dit moet kunnen?
3. Hoe kan ik tijdens het rijden voor wel de DVD bedienen?
4. Kan ik de DVD weergave tijdens het rijden inschakelen op de Columbus zodat we voorin kunnen zien wat er achterin op het scherm is?
 

Smeeuwis

Donateur
Heb ik uitgezocht voor de MIB1 (eerste generatie Columbus), die heeft geen video uitgang maar alleen een ingang. Gaat dus niet werken. Ik heb geen reden om aan te nemen dat dat bij de MIB2 veranderd is.

Om DVD's tijdens het rijden af te spelen moet één van de forumleden met de juiste spullen en software de instellingen aanpassen. @Antera , @Marcooctavia , @ertromp en anderen kunnen eventueel dit voor je doen.

Wij kijken (ik luister, mijn vrouw kijkt en luistert :D voorin onze eigen DVD's, de jongens hebben een andere smaak en hebben elk hun eigen DVD-speler met scherm en koptelefoon of een iPad.

De DVD is tijdens het rijden te bedienen, feitelijk net als thuis, alleen op het touchscreen en niet via een afstandsbediening.
 
Bovenaan Onderaan