Dubbele USB autolader

hpolie

Senior Member
DUBBELE USB AUTOLADER
Onder andere geschikt voor smartphone, tablet, navigatie en mp3-speler.
input: 12/24 V output: 5 V, DC 2.1 A zwart of wit. € 1.99
Bij de Action klik: Deze week van maandag tm zaterdag.

hpolie

Senior Member
Ik ga het wel proberen denk ik, voor die paar euries mag het een keer misgaan ;)

Hier de beknopte omschrijving er van,

Geschikt voor gebruik op 12/24V spanningsbronnen.

Enkel geschikt voor het opladen van apparaten die geen input vragen van 5V [5%] met een maximale laadstroom van 2100 mA via de USB poort.

Let op.
Na gebruik kan de USB lader warm zijn! Dit is normaal en duid niet op een defect van de USB adapter.
U kunt twee apparaten tegelijktijdig opladen, zolang deze samen niet meer dan de maximale stroom sterkte van 2100 mA/ max. 10 Watt overschrijden.
Indien een apparaat de volledige 2100 mA nodig heeft om te laden, bijv. een Ipad of een Samsung Galaxy Tab, dan kan de andere USB poort niet gelijktijdig gebruikt worden. :D

Wild Chocolate

Senior Member
Moderne telefoon laadt doorgaans met 1 ampere. Tablet 2 ampere.
Dus die laatste kan je waarschijnlijk niet tegelijk met een telefoon opladen.
Als je even op de (thuis)oplader van je telefoon kijkt, kan je zien wat die aan output levert.

Zelf heb ik een vergelijkbare lader gezocht die op 1 poort 2A kan leveren en tegelijkertijd op de andere 1A. Maar ik moet gelijk eerlijk bekennen dat ik er nog nooit mijn tablet mee opgeladen heb :D

TimT

Forumguru
Ik heb een splitter voor de 12/24v aansluiting, voor het omzetten naar twee sigarettenaansluitingen. Hier heb ik de tomtom en koelbox al opgehad. De splittter geeft aan de hand van lampjes aan hoeveel hij nog kan hebben. Ideaal systeem!

Desperado

Forumguru
De tt thuislader geeft 1 amp. af, dus hij zou het moeten kunnen. Mooie vervanger voor de bijna kapotte autolader.

Import Yeti

Forumguru
Niet kopen dus.....die van de Action.
Heb er vandaag één gekocht, geeft wel spanning op mijn TomTom Go 1005, maar niet op mijn Samsung smartphone. Zelfde usb kabel gebruikt op mijn pc, daar laad ie wel op. Dus het zit em in de protocol van het ladertje helaas
Miskoop dus....:banghead:

hpolie

Senior Member
Niet kopen dus.....die van de Action.
Heb er vandaag één gekocht, geeft wel spanning op mijn TomTom Go 1005, maar niet op mijn Samsung smartphone. Zelfde usb kabel gebruikt op mijn pc, daar laad ie wel op. Dus het zit em in de protocol van het ladertje helaas
Miskoop dus....:banghead:

Nou die miskoop van € 1,99 dat valt te bezien, aangezien hij dus wel op TomTom Go 1005 werkt.
En je kunt nu eenmaal niet verwachten dat voor die prijs hij alles zal ondersteunen en voor die paar centen op de eerste rij zitten. :D

Bovenaan Onderaan