Dubbele laadvloer

Okki

Donateur
Ik zie op sommige plaatjes een dubbele laadvloer in de Rapid Spaceback. Volgens mij in NL niet te bestellen, maar in BE wel (€ 205)

Heeft iemand zo'n vloer hier?
Volgens mij alleen nodig om vlakke laadvloer te bekomen bij achterbank plat.
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Bij mijn Octavia's heb ik hem vooral om spullen onder te leggen die normaal door de kofferruimte zwerven. Ook maakt de verhoogde laadvloer het mogelijk koffers en boodschappentassen op de rand te zetten en naar binnen te schuiven in plaats van dat je ze over de rand van de kofferruimte heen moet tillen.
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb een vlakke laadvloer zodat de hond makkelijker in de achterbak kan komen, het werd bovendien met een bagagenet geleverd, ook weer handig met de hond.
 

Okki

Donateur
@Okki ff zoeken op het forum, er is een heel topic over de laadvloer bij de Rapid.

Heb ik gedaan. Kon niks vinden. Als ik nu zoek kom ik alleen mijn eigen bericht tegen.

NB: het gaat om de Rapid Spaceback heren! Het is mij bekend dat die vloer bij de Octavia wel leverbaar is ....
 

B.Stuurder

Forumguru
Verrek, je hebt gelijk. Nou, dan heb je officieel het eerste topic over de dubbele laadvloer bij de Rapid.

Maar ik gok dat je voor de Rapid wel ongeveer hetzelfde pad kunt volgen: bestellen in Duitsland in dit geval.
 

Rallye

Forumguru
Ik zie op sommige plaatjes een dubbele laadvloer in de Rapid Spaceback. Volgens mij in NL niet te bestellen, maar in BE wel (€ 205)

Heeft iemand zo'n vloer hier?
Volgens mij alleen nodig om vlakke laadvloer te bekomen bij achterbank plat.

NB: het gaat om de Rapid Spaceback heren! Het is mij bekend dat die vloer bij de Octavia wel leverbaar is ....

Ik reageerde niet op je vraag over de mogelijkheid om een dubbele laadvloer te bestellen, maar op jouw opmerking dat hij alleen nodig zou zijn om een vlakke laadvloer te krijgen bij omgeklapte achterbank. Er zijn dus meer nuttige voordelen....
 

Okki

Donateur
Vandaag prijsopgaaf ontvangen van Skoda Nederland (via de dealer) € 263.

Ik ga wel proberen in Duitsland te bestellen voor € 150.
 

Okki

Donateur
"ze" zeggen dat het prijsverschil oa. komt door het verschil tussen als fabrieksoptie meebestellen en achteraf als accessoire bestellen.
Helaas is deze in Nederland niet als fabrieksoptie leverbaar én betreft het hier een voorraad auto, dus keus heb je dan niet. Bestellen wordt bestelen :deuk:

Mocht bestellen in Duitsland niet lukken, dan wellicht maar met MDF en naaldvilt aan de slag.
 

Okki

Donateur
Heb inmiddels contact gehad met Skoda.de die verwezen mjj naar een locale dealer vlak aan de grens. Morgen hoor ik meer...
 
Bovenaan Onderaan