Dubbele laadvloer: pics en info

Frank

Forumguru
Hallo. Kan iemand een foto posten van hoeveel plaats je onder de dubbele laadvloer kwijt kan en van hoe het eruitziet als je laadvloer eruit haalt?

Kan je die helemaal eruit halen (bv voor vakantie) of blijft er altijd iets zitten? Wat maakt trouwens dat het dubbelzijdig koffertapijt niet compatibel is met de dubbele laadvloer?
 

skodaboy

Forumguru
ik heb wel geen 03 combi,maar wel een 02 combi met dubbele koffervloer.
tussen de 'vloer' waar het reservewiel onder zit en de het deksel van de dubbele vloer is zo'n 10cm ruimte.
ik heb 3 plooiboxen (boodschappen),2 paraplu's,spanriemen en nog andere zooi in de dubbele vloer zitten.

de dubbele vloer is eenvoudig verwijderbaar,het zijn in totaal 3 stukken,het deksel en 2 zijkanten.
hierbij 2 foto's hoe het uitziet bij de 02 met en zonder dubbele vloer dubbele koffervloer.jpg koffervloer2.jpg
 

Frank

Forumguru
Oh dus hij kan er helemaal uit? Perfect... En 10cm, je kan daar dus bv laptop tas in kwijt als je extra "uit het zicht" wil?
 
Hij kan er niet helemaal uit. Met 1 beweging klapt de bovenste vloer omlaag en heb je geen dubbele vloer meer. Let wel op, een bagagenettenset past niet in de dubbele vloer. Je kunt wel hoekjes kopen met klittenband (€8,50 voor 2) kopen om bagage (dozen) vast te zetten.
 

RoelF

Forumguru
Zo'n klitteband hoekje zit al standaard rechts in het plastic.
(als je geen dubbele bodem hebt?)
 

micky

Forumguru
Hij kan er niet helemaal uit. Met 1 beweging klapt de bovenste vloer omlaag en heb je geen dubbele vloer meer. Let wel op, een bagagenettenset past niet in de dubbele vloer. Je kunt wel hoekjes kopen met klittenband (€8,50 voor 2) kopen om bagage (dozen) vast te zetten.
maar de onderste vloer kan er toch wel uit hoop ik:pieker: dat was namelijk mijn bedoeling, een grote ruimte onder de hoge vloer..
 
Je hebt de vloer boven het reservewiel, daarboven heb je de (dubbele) laadvloer. Deze kan omlaag worden geklapt bovenop de onderste vloer. Dit geeft dan een lagere vloer. Indien je een dubbele laadvloer hebt heb je geen hoekje met klittenband....
 

micky

Forumguru
een reservewiel heb ik niet, dus kan ik dan de onderste vloer verwijderen zodat er echt een grote ruimte ontstaat onder de "bovenste" vloer?
 

Rick

Senior Member
Ik vind de dubbele laadvloer echt ideaal. Nooit meer rondslingerende troep achterin, netjes alles clean. Dus na de CD's die verbannen zijn, de tomtom die niet meer aan mijn ruit zit, de carkit die niet meer lelijk uitsteekt, de Sunset die de Woezel en Pip zonneschermen overbodig maakt (nou ok niet geheel, maar dan maar even de oogjes dichtknijpen) en de typeaanduiding en kentekenreclame die eraf gehaald zijn is dit de zoveelste gadget die de auto zo clean mogelijk maakt. Heerlijk.

Nu nog een oplossing voor een uit de achterbank uitklapbare kinderstoel en wel netjes weggewerkte noodhamers en ik ben klaar.
 

PizzaPieter

Forumguru
Dit zou ik ook graag willen weten.

Had in mn Passie altijd een bak met zooi staan en zou t nu graag ergens willen kunnen opruimen.

Tell us please!
 
Bovenaan Onderaan