Dubbele laadvloer O3 combi

Maartenvds

Forumguru
Beste Mede forumers,

Ik keek toevallig laatst bij een andere O3 en ik zag iets heel moois. een dubbele laadvloer. Mijn vraag is zijn er artikelnummers dat je het los kan bestellen??

Of heeft iemand er en liggen die hij voor een mooie prijs wilt verkopen aan mij??

Groetjes Maarten



we.jpg
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Als je het af-fabriek besteld, dan vervalt de omkeerbare koffermat. Ik heb de dubbele laadvloer besteld inclusief het optionele volwaardige reservewiel.
 

Chateau Rouge

Senior Member
Combinatie is waarschijnlijk afhankelijk van de breedte van je volwaardig reservewiel.
Hier (in occasion uit 2014) dubbele laadvloer. Prettig om zooi onder te verstoppen zoals dakdragers, paraplu's etc. Als je achterbak iets vol ligt kan je er niet/slecht bij.
Onder de normale koffervloer (#dubbelebodem) heb ik geen reservewiel maar een lekke-band-kitje en compressor. De rest van de ruimte voor lampjes, ouwe doeken, witte kentekenplaat, spanbanden etc. etc. Hier kan je dus nóg slechter bij als de koffer vol ligt :).
Met de vakantie gaat de dubbele laadvloer eruit zodat je meer stapelhoogte hebt onder het kofferbakgordijn.
 

MaxN

Donateur
Ik heb ook een volwaardig reservewiel en de dubbele laadvloer (overgebouwd uit een andere Octavia).
Is dat ook een 18" 225 brede band?
Of een 17"?
Wij willen ook wel een reservewiel, maar met minimale eis van 17"voor de RS is dit lastiger.
 

Rallye

Forumguru
Is een stalen velg volgens mij, wel vrij breed. Geen thuiskomer, zo dacht ik, maar kan het ff niet checken.
 
Bovenaan Onderaan