Dubbel din facelift model

Chrisjemol

Forumguru
Goedendag strijders
Ik heb eens ergens voorbij zien komen dat iemand zijn aircobediening in het ‘vakje’ boven de versnellingspook/bekerhouder had gezet en een ander afdekraam erboven zodat er een MIB pq2 discover media radio in kon.

Voor de pre-facelift modellen kan ik ze goed vinden en kopen maar voor de facelift mk2 radio en knoppen vind ik enkel afdekraam van originele radio naar aftermarket 1-din

Iemand die weet waar de dubbel din mk2 sets incl verplaatsen aircoknoppen naar ‘vakje’ te halen is?
 

Chrisjemol

Forumguru
Ik niet. Zou graag een mib pq2 willen gezien de originele radio geen navi heeft… is best basic ding…
Is wel ombouw naar normale enkeldin radio voor de facelift maar zou zo graag naar dubbeldin gaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chrisjemol

Forumguru
Zeker. In bijlage de facelift mk2 radio
 

Bijlagen

  • 203EC7C2-9EA7-4021-A4E4-EE34CBAC520F.jpeg
    203EC7C2-9EA7-4021-A4E4-EE34CBAC520F.jpeg
    110,1 KB · Weergaven: 23

EdK

Forumguru

AVH-Z7200DAB

Is bovenstaand van pioneer niet iets ?
Past in een 1 Din slot en toch een 2Din scherm !?
Want denk dat een passende rand een probleem zal worden en dat het uiteindelijk zou neerkomen op iemand die een 3D printer heeft en goed 3D dit kan tekenen

 

Chrisjemol

Forumguru
Dat zou idd kunnen alleen zou ik heel graag een vw eigen (mib2 pq) hebben want werkt net wat mooier.

Als er echt niks te vinden is dan ken ik idd iemand die 3D kan printen en die dit evt kan maken voor me.
Alleen als het bestaat is fijner
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan