Dte powercontrol x

pieter jan

Actief lid
Ik weet dat de meningen verdeeld zijn hier over een powerbox, maar ik heb mijn oog laten vallen op iets interessants. nl een powerbox die je kan instellen via je Iphone. Zo kan je de tijd instellen wanneer de box zijn werk doet, vb na opwarmen motor. Ook zijn er verschillende modi te kiezen en is alles uit te lezen op je telefoon. Iemand ervaring al met dergelijke box?
 

oco1979

Forumguru
Net even gekeken,das iets extra van bestaande systeem.
Wel duur, beter chiptuning voor die prijs
 

CDK

Forumguru
Er loopt al een draadje over een Racechip box, deze heeft deze optie ook voor 50,- extra. Het is een fopdoos en het zorgt vaak voor foutcodes bij het uitlezen bij de dealer tijdens een beurt of met VCP / VCDS tools van bijvoorbeeld forumleden. Nooit aan beginnen is mijn advies, maar als je het niet kan laten, post dan minstens hier je bevindingen ;)
Filmpjes van tussensprintjes 80-130 met en zonder box en brandstof verbruik met en zonder box ;) Dergelijke toverdoosjes doen in de regel alleen maar turbodruk plussen en meer brandstof inspuiten, verdere controle sensoren zitten er meestal niet op en dát zorgt dan weer voor die foutcodes.
 

oco1979

Forumguru
Hoe nieuwer de wagen hoe meer kans je foutcodes zal hebben.
Als je ze zelf kan wissen en risico wil nemen, doe maar.
Post zeker de nodige data zoals corné hier post en ervaring
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Phoenix2149

Senior Member
Duur alternatief. Maar een alternatief voor bijvoorbeeld Lease rijders (waaronder ik) die niet mogen chippen.
 
Bovenaan Onderaan