DSG paddles Octavia III (en facelift)

TIPI

Nieuw lid
Beste vrienden,
...wel gezocht maar niet direct gevonden...is er iemand van jullie die DSG paddles "extensions" heeft? Eventuele ervaringen of verhalen? Mijn huidige 2.0TDI heeft een manuele 6-bak. Mijn volgende (vermoedelijk eerste helft 2019) zal wel een DSG hebben. Voor de 2.0TDI is dat ook een DSG-6-bak. Ik heb reeds enkele testritten achter de rug en voor die DSG-6 ga ik de paddles nemen. Voor een DSG-7 misschien iets teveel flipperen maar tijdens de ritten met de 6-bak merkte ik dat het een plezant speelgoed zou kunnen zijn. In elk geval, weet iemand iets van de extensions? Internet staat er vol van. Alle maten en kleuren maar ik zie altijd VW en heel weinig Skoda. Vermits de beide dezelfde parts gebruiken, weet iemand welke VW (Golf ...) overeen komt met de flippers van de Octavia III? Ik zou een afdruk kunnen "gieten" met epoxy maar gezien alle maten en soorten met massa's te krijgen zijn, voor dat geld kan ik ze niet zelf maken. :-) Bedankt alvast!
 

TIPI

Nieuw lid
Wow, bedankt Bjorn. Die zijn echt wel profi. Ik heb een dealer gezocht via jouw link...zal die morgen 'ns bellen.
Greets, Hans
 

TIPI

Nieuw lid
De prijs is voor de CNC-gefreesde versies 5 tot bijna 10 keer duurder. (249EUR bij APEC) Het zijn dan wel echt knappe dingen die de originele paddles integraal vervangen. ;)
 
Heb de 6 bak dsg paddles aan stuur zeer content van
Enige min punt vind ik terugschakelen is prima opschakelen duur iets langer
Wat ik bedoel je klikt en schakelt na halve seconde ipv direct
 

joh

Nieuw lid
paddle extensions zijn prima te monteren , kunstofversies zijn de goedkoopste , met een "carbon-look " gewoon met dubbelzijdige tape op de aanwezige paddles plakken .

reken op een 15 duuries ( verre oosten )
 
Bovenaan Onderaan