DSG logo op de schakelpook

Mensen, ik ben op zoek naar het logo plaatje wat op de schakelpook van mijn DSG zit, is lelijk geworden vandaar.Iemand een idee? Bedankt alvast. 65F5EA32-9012-4A9A-A55D-A2DF6B977EFB.jpeg
Is een Superb uit 2016
 

JeSko

Forumguru
Nu al lelijk op een Sup van 16'? Die pook heb je toch minder vast dan een pook van een handbak denk ik dan haha.

Superskoda of AliExpress zou ik eens kijken.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Superskoda.com heb je in iedergeval juiste pasvorm, met ali ist altijd afwachten
Je zal alleen moeten kijken of die er is voor jouw wagen op de site
 

jadijkstra2000

Forumguru
Ik belde de garage, waarschijnlijk coulance, (in mijn geval begon het aluminium te rafelen). Dus zeiden ze kom maar langs. Bij de garage werd zonder overleg het plaatje vervangen en geen kosten.
Volgende dag werd ik gebeld, ja we hebben geprobeerd de rekening bij de lease maatschappij in te dienen, maar de LM zegt dat de auto helemaal niet meer van hun is.
Ik zeg dat klopt, auto hebben we prive overgenomen, ik had dit in het eerste gesprek al aangegeven.
Toen zeiden ze, ow maar dan moet u het plaatje betalen, ik zeg hoezo? U zou toch kijken voor coulance.
Antwoord garage, nee hoor, dat doen we niet, zit geen coulance op. Of ik even naar de garage wilde komen (45 kilometer heen 45 terug) om 17.63 te betalen (!)
Scheelt dat ik de volgende dat met de Superb (andere auto) voor onderhoud heen moest.
Schandalig! Om m'n bloeddruk een beetje laag te houden heb ik het zonder al teveel morren maar betaald, maar dit was de laatste keer dat ik bij deze garage kom!

Dus mocht je het willen weten, mogelijk kan het onder coulance vervangen worden, anders 17.63 (+/-) bij de stealer :)
 

jadijkstra2000

Forumguru
Volgens mij is dit nog steeds niet het geval......

Maar een wagen van 2016 en 2 jaar garantie en al 3 jaar verder......... weinig coulance ...

Eens, maar dan hadden ze dat moeten zeggen! Ik had aan de telefoon KM-stand en leeftijd doorgegeven! Ze hadden gelijk kunnen/moeten zeggen, nee sorry geen coulance.

Wat ze zeiden was : ow mogelijk is dit coulance, kom maar langs, dan gaan we foto's maken en insturen en kijken of we coulance kunnen claimen!

iets met communicatie...

Als ze me verteld hadden, ding kost 17 euro, had ik zelfs met plezier betaald. Dit was toch wel een zure ervaring...
 

EdK

Forumguru
Tsja ik had het al in je andere post in dat andere topic gelezen hoor...
En dat je tegen de TS wil zeggen dat het bij dealer is te verkrijgen, maar dat je een copy paste van je frustratie dan hier moet posten........ tsja:pieker:
 

jadijkstra2000

Forumguru
Eens... iets met frustratie I guess... excuse moi :)

Maargoed... moraal, als je snel vervangen wil hebben zijn de kosten niet wereldschokkend en is heel simpel te vervangen :)
 

Okki

Donateur
€ 17,63 maar?

bij mij moest de hele schakelpook dsg vervangen worden.
Plaatje niet los leverbaar
 
Iedereen bedankt voor tips, maar voor die €17,40 heb ik hem maar origineel bij A-Point besteld, morgen ophalen en erop klikken.

Erwin
 

Okki

Donateur
@jadijkstra2000 ...voor mijn auto waarschijnlijk net een ander model....nergens een plaatje te vinden alleen een complete schakelpook. Gelukkig wel onder garantie vervangen...ik had er zelf geen € 200 aan uitgegeven...
 
Bovenaan Onderaan