Spector
Forumguru
Afgelopen maandag m'n RS weggebracht ivm vervuilde verstuivers (120k kilometer). Deze zijn gisteren ultrasoon gereinigd en vandaag weer ingebouwd. Ook zijn de kleppen en de kleppengangen schoongemaakt vanwege aangekoekt vuil. Na het terug inbouwen en het willen maken van een proefrit komt de garage erachter dat de RS last heeft met starten, afgaande op de garage komt dit door een defect in de drukpomp. In plaats van de benodigde 80/90 bar bouwt er soms maar 6 bar op. Hiervan heb ik zelf nog niets gemerkt voor het wegbrengen. Een nieuwe pomp ( € 606,-- ) moet besteld worden en kan tot 2 weken duren voordat deze uit Tsjechië hier is.
Wie weet of een en ander met elkaar te maken kan hebben of dat het probleem met de pomp veroorzaakt kan zijn door de garage met het in en uit bouwen. Het bevreemd mij dat er ik tot aan het wegbrengen geen last van gehad hebt.
Wie weet of een en ander met elkaar te maken kan hebben of dat het probleem met de pomp veroorzaakt kan zijn door de garage met het in en uit bouwen. Het bevreemd mij dat er ik tot aan het wegbrengen geen last van gehad hebt.