Dropped 2k23

JeSko

Forumguru
Topdagje vandaag, en dat om meerdere redenen,

weer zat mee, vriendelijke politie, ambiance top, hoogkwalitatieve meet, samen uitgereden met een club vol knappe auto's, en vanavond dan eindelijk uitgenodigd om bij de club te komen met haar Mazda, wat wel wat wilt zeggen want enkel hoge kwaliteit mag binnen in deze club, en we hebben toch eerst onze strepen moeten verdienen door aan te tonen dat niet alleen onze auto voldoet, maar ook wij als mensen uiteraard. Toch wel fier op!

Dropped is jaarlijks opgedeeld in een selectie zone (mainstage) en vrije oprit zone (parkin), de hoogwaardigere builds worden naar de selectie zone begeleid, en de auto's die, met alle respect, iets minder netjes staan, minder mods hebben, of nog in volle bouw zijn worden naar de vrije oprit zone begeleid, en tot onze verbazing mochten ook wij naar de selectie zone, daar stond onze Mazda op het mainstage, met 4k aan totale mods, tussen auto's die al 4k aan velgen alleen uitgeven :ROFLMAO: dat voelde wel surrealistisch aan, mijn vrouw natuurlijk zo fier als een gieter, en ik ook blij e. Enfin, foto ronde volgt.

 

MarcoO2

Forumguru
Gave ervaring Jeffrey, en mooie beloning dat jullie eer naar werken krijgen.

Qua auto's is het niet echt mijn smaak, maar ik zou desondanks met veel plezier een rondje lopen. De passie en de tijd en moeite (en geld) die gespendeerd is, is altijd aanstekelijk.

Als ik één auto mee naar huis zou nemen, zou dat de Esprit zijn. Wat een waanzinnige auto!
 

JPs_OC2

Donateur
Van sommige exemplaren zouden de aanhangers van "zo-origineel-mogelijk" een hartverzakking krijgen. ;) Neemt niet weg dat er qua creativiteit leuke dingen tussen staan.
De Mercedes W124 station (met dakbox) in de livery van het Sonax DTM Team springt er voor mij tussenuit :)
 

JeSko

Forumguru
Ja de echte VIP zone is bijna alleen maar airride, of static maar dan echt dikke wagens zoals Nissan Skyline, Toyota Supra etc etc. Als ik morgen airride laat steken onder de Mazda staan we overal VIP, jammer maar dat is het huidige klimaat. Ik was al blij dat we mee het mooie plein op mochten en niet op de parking moesten achteraan, ik gok dat op de main 65% airride is.
 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Die met "Verfaillie" op de zijkant.
 

Timmer

Donateur
Van sommige exemplaren zouden de aanhangers van "zo-origineel-mogelijk" een hartverzakking krijgen. ;) Neemt niet weg dat er qua creativiteit leuke dingen tussen staan.
De Mercedes W124 station (met dakbox) in de livery van het Sonax DTM Team springt er voor mij tussenuit :)
Die is van langs de kanten waar ik woon. Die heeft nog wel enkele oudere Mercedes staan ;)
 
Bovenaan Onderaan