Driving lights

Hallo Allemaal,Even een korte vraag over de driving lights, ik wil graag mijn mistlampen vervangen door de LED varianten van xenonlamp.nl (zoals beschreven hier elders op het forum)Nou heb ik in VCDS de optie gevonden om de lampen aan te zetten, echter zijn ze dan altijd aan in combinatie met de stadslichten van de grote lampunit in welke stand de lichtschakelaar dan ook staat.mijn vraag is is dit normaal of doe ik iets verkeerd in VCDS?Het gaat om een OII uit 2006 met Xenon.

hemi24

Forumguru
Waarschijnlijk heb je nu de Skandinavische optie van dagrijlicht geactiveerd over de mistlampen. Nog een beetje verder en je zou de Noord-Amerikaanse optie moeten kunnen instellen, waarbij je geen stadslichten, achterlichten en dashboardverlichting hebt...

Oke de Amerikaanse optie dus, als laatste vraag dan nog is er dan een mogelijkheid om de lampen helemaal uit te zetten. zoals ik het nu aan had staan gaan de mistlampen aan als het contact aan is en kan ik ze niet uitzetten met de schakelaar, hoort dat zo?

Antera

Donateur
klopt je stelt ze in al driving lights waarom zou je ze dan uit willen zetten? Let op meneer agent kan er minder blij mee zijn

hemi24

Forumguru
Oke de Amerikaanse optie dus, als laatste vraag dan nog is er dan een mogelijkheid om de lampen helemaal uit te zetten.

Trek de handrem eens aan, dat zou bij de N-Amerikaanse versie van de dagrijverlichting de lampen moeten doven...

Bovenaan Onderaan