Dreun bij 2000 toeren (1.9 TDI)

Heb al sinds het begin last hinderlijke van een dreun rond de 2000 RPM als ik optrek, bij constante snelheid geen last.
Ik heb een 1.9 TDI (O2 combi), wie heeft hier ook last van.

/forum/images/graemlins/confused.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Hoe bedoel je een dreun? Heeft je dealer er al naar gekeken? Misschien is er dan toch iets niet goed.
 
Ik heb in mijn Fabia Combi ook een 1.9 TDI en dat is quasi dezelfde motor. Heb hier in de 4,5 jaar dat ik met die auto rijd nog nooit iets van gemerkt. 'k Denk dat je hier best even mee bij de dealer langsgaat ... Hoe vlugger, hoe beter ...
 

VEEJAY

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Geluidsbarriere??????? /forum/images/graemlins/945.gif

[/ QUOTE ]
/forum/images/graemlins/worshippy.gif


Maar serieus misschien is het je 2 massavliegwiel ofzoiets. Heb je chiptuning gedaan? In alle versnellingen? Ik neem aan alleen de hoogste versnelling?
 

Karstieman

Forumguru
Ik sluit me aan bij Magyarskoda: een dreun hoort niet !
Niet te lang wachten en snel naar de dealer toe...
 

rickske

Actief lid
Fabrieksfout /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gifDus snel naar je dealer. /forum/images/graemlins/923.gif
 

Logic

Actief lid
Die dreun is de klap waarmee je hoofd tegen de hoofdsteun slaat ten gevolge van die ongelofelijke trekkracht /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Gimli

Lid
Kan zomaar je motorsteun rubber zijn, heb ik met de Leon ook een beetje last van gehad, vooral na het chippen... Motorsteunrubbers vervangen en weg.. Het blok "kantelde" teveel waardoor je een doffe klap hoorde....
 

nomad

Senior Member
Het lijkt erop dat we hetzelfde hebben. Wellicht eens vergelijken. Ik woon nog geen 10 km bij je vandaan.
 
Bovenaan Onderaan