Amundsen Draaiknoppen verwijderen?

DannyG

Forumguru
Dag iedereen,

Ik speel met de gedachten om het blinkend zwarte deel van de Amundsen GPS (OIII MY 2016) te wrappen met donkere brushed aluminuim folie. Waar ik me zorgen over maak is het aanpassen van de folie aan de randen rond de twee draaiknoppen. Ik heb al eens geprobeerd met voorzichtige kracht aan een knop te trekken om te kijken of deze eraf glijdt, maar krijg er geen beweging in.

Weet iemand of die knoppen er überhaupt af kunnen? Of eventueel tips over het aanwerken rond ronde knoppen? De randen van het aanraakscherm en de druktoetsen aan de rand, zullen wel lukken met behulp van een goede föhn en een applicator.

Later wil ik ook nog het afdekplaatje aan de versnellingspook en het luikje van het opbergvakje daar vlak boven in de zelfde donkere brushed aluminium folie doen.

Als dat allemaal goed lukt, wil ik ook nog de blinkende sierdelen aan het stuur doen.


Ook de inleg in de deuren wil ik wrappen met lichte brushed alu folie (allemaal 3M DI-NOC)



Alvast bedankt.
 

DannyG

Forumguru
Misschien beter nog maar denkelijk totaal niet haalbaar: weet iemand een mogelijkheid hoe je zonder beschadigingen het blinkend zwarte front van de module kan verwijderen?

Met de afdekking van de versnellingspook lukt het volgens de handleiding wel, maar de module is natuurlijk niet hetzelfde.
 
Bovenaan Onderaan