Draadloos laden phonebox

timdejonge

Actief lid
Ik heb net een iphone X gekocht, en wou even kijken of in mijn skoda superb combi van 2018 de draadloze laad optie aanwezig is bij de phonebox.... niet dus :-)

Heb ik dan maar zelf een draadloze lader gekocht, aangesloten op de usb in de phonebox maar deze wil niet laden....als hij in de phonebox ligt.
Wanneer ik de draadloze lader uit de phonebox neem en m'n telefoon er dan wel op leg, doet hij het wel....
 

Antera

Donateur
Er staat een teken in de phonebox als deze functie aanwezig is. Heb je daarnaar gekeken en doet hij het met een andere telefoon wel? Kan zijn dat als deze er wel in zit je en je een andere daar weg legt dat dit met elkaar gaat vloeken.
 

timdejonge

Actief lid
Kleine correctie, het betreft een combi van 2016.

welk teken mag dat wel zijn ?
 
Laatst bewerkt:

brepus13

Forumguru
Zoiets... of iets wat lijkt op een tel?
 

Bijlagen

  • C041F3A8-89C1-4E34-A0CB-A304010EBBB3.jpeg
    C041F3A8-89C1-4E34-A0CB-A304010EBBB3.jpeg
    31,1 KB · Weergaven: 187
Het kan soms even duren voor de draadloze oplading begint.
Bij mij geeft hij een melding van 'wireless charging' na een paar minuten.

Zie dat de GSM goed plat ligt en met het scherm naar boven.
Zit er een cover rond uwe iphone die het signaal mss blokkeert?
 

timdejonge

Actief lid
Het kan soms even duren voor de draadloze oplading begint.
Bij mij geeft hij een melding van 'wireless charging' na een paar minuten.

Zie dat de GSM goed plat ligt en met het scherm naar boven.
Zit er een cover rond uwe iphone die het signaal mss blokkeert?


er zit cover rond, maar dat weerhoudt hem niet op te laden op de qi lader di ik los heb...

ben ook niet overtuigd of ik die optie al heb... maar weet niet hoe ik dat kan verifieren...
 

hemi24

Forumguru
Volgens het boekje zou het moeten werken, zoals @stephenvw ook heeft omschreven.
Ik zou het eens zonder cover proberen.
De melding zou dan op het radioscherm moeten komen.
 

timdejonge

Actief lid
Volgens het boekje zou het moeten werken, zoals @stephenvw ook heeft omschreven.
Ik zou het eens zonder cover proberen.
De melding zou dan op het radioscherm moeten komen.


heb deze middag nog even getest maar doet niks...
Zoals ik wel reeds zei, ben ik niet overtuigd dat het aanwezig is bij mijn super van 2016..
Dat zou ik graag achterhalen maar weet niet hoe ?
 

hemi24

Forumguru
Maar even langs de dealer dan?
Die kan je ook alles vertellen over de uitrusting van je wagen...
 
Bij volgend onderhoud eens navragen. Mss is het zekeringetje kapot.
Gebeurd bij de sigarenaansteker soms ook wel eens.
 

AndreM

Forumguru
Bij volgend onderhoud eens navragen. Mss is het zekeringetje kapot.
Gebeurd bij de sigarenaansteker soms ook wel eens.

Ik weet nie? :nono:

Maar als een zekering gewoon doorgebrand is, en je haal de oplader UIT de phonebox dan gaat deze het echt echt echt niet doen hoor.
Offffff er moet een Hans Kazannetje optie stiekem zijn ingebouwd, die steeds een nieuwe zekering erin zet. :deuk:
 

timdejonge

Actief lid
het is uitgeklaard ik heb het dus niet zitten... Heb afbeelding gekregen van iemand die het wel heeft..
Bij mij enkel een telefoon afgebeeld, in mijn boekje staat ook bij zekering 16 => signaalversterker telefoon
 

GJS

Senior Member
Blijkbaar is dat draadloos opladen dus een optie en niet iets wat standaard in de Phonebox zit.
Kan je die afbeelding eens plaatsen?

Je kan nu ook eens proberen om die zekering 16 eruit te halen en kijken of het draadloos laden met je eigen draadloze oplader dan wel werkt in de phonebox, wellicht stoort die antenneversterker op de oplader.
 
Bovenaan Onderaan