Reuzenpanda
Lid
Ja, het is een feit. Ik heb een Fabia Greenline besteld. Ben nog een beetje onzeker over de keus. Ja, ik wil graag wegenbelastingvrij rijden en ja ik wil ook graag zuinig rijden (Zafira 1 op 12). Maar is hij groot genoeg? Drie kinderen van 12, 13 en 15 moeten straks achterin naar Frankrijk. De proefrit ging goed al werd wel opgemerkt dat de bekerhouder in het midden moet verdwijnen (afzagen of zo?) en dat er geen vakken in de portieren achter zaten. Mede daarom electrische ramen achter genomen. Ik verwacht dat je dan de portiervakken wel krijg als ik de plaatjes zie. De dealer kon hier niets over zeggen. Oh ja ben ook al bezig met een reservewiel en heb er een gevonden, een stalen velg 6jx15 inch, ET 43 inclusief 195/55 pirelli band bij een autodemontage bedrijf voor 50 euro. Ik las dat je via de dealer de andere benodigdheden (krik, foam, moersleutel) kan bestellen voor 40 euro. Dit zou betekenen dat ik voor nog geen 100 euro klaar ben.Ik hoop dat hij wel in de reservewiel uitsparing past. Weet iemand dit?
Welnu de kleur is Brillance silver, de optie navi en bleutooth heb ik alleen niet genomen, rest wel. Levering verwacht: eind februari. Hopelijk gaat het iets sneller en kan ik zo snel mogelijk mijn ervaring met jullie delen.
Welnu de kleur is Brillance silver, de optie navi en bleutooth heb ik alleen niet genomen, rest wel. Levering verwacht: eind februari. Hopelijk gaat het iets sneller en kan ik zo snel mogelijk mijn ervaring met jullie delen.