Doorlopende achterruit logo los halen.

jeroen88

Actief lid
Wie o wie kan mij vertellen hoe het logo vast zit op onze achterruit.
Wij hebben een panoramadak en onze achterruit loopt daardoor verder door, en daar zit het logo op.

Bedankt alvast.
 

Bakkertje

Forumguru
je bedoeld zoals in onderstaande?
skoda-spaceback-rt-226.jpg


Dat lijkt me gewoon geplakt
 

React

Actief lid
Heb even bij onze Rapid gekeken. Moetgeplakt zitten lijkt me sterk dat er in die ruit een uitsparing zit dat zou de structuur ook verzwakken.

Paar keer van bovenaf goed vol laten lopen met WD40 en dan met een oud plastic pasje er achter wrikken en dan kan je hem wel los trekken.
 

Antera

Donateur
Kunstof spatels pakken en die eronder drukken op 3 plekken zal het logo los laten komen. Zal zoals eerder gezegd wel erop geplakt moeten zitten net als de kenmerken
 

EdK

Forumguru
Fohn en NIET de verfstripper gebruiken om LOGO en dus dubbelzijdige tape te verwarmen.
Dan je duimnagel eronder drukken en hem proberen te ligten op een plek dan een kunststof spatel eronder drukken en langzaam onder spanning brengen en eventueel verder doorverwarmen met de Fohn van je vrouw of dochter..

Komt hij niet verder los aan één zijde dan stuk papier eronder drukken wat al los is zodat plaklaag op papier komt en niet op raam weer
En dan op tweede plek bovenstaande handeling herhalen.

Doe het rustig aan want en zeker met de warmtebron want is beetje lullig als je een scheur in je raam trekt...
Vandaar ook niet een verfstripper te gebruiken, want dan kun je meteen door naar carglass
 
Ik wil achterop mijn Spaceback ook het logo van de ruit halen. Deze wil ik alleen wel weer vervangen voor een zwart logo van Superskoda... Waarschijnlijk logisch dat er dan geen pootjes achterop zitten, deze zal ik dan van de nieuwe af moeten halen die ik bestel en terug wil plaatsen gok ik?
 

VAG-man

Forumguru
Wat is nu je vraag?
Je zegt dat het logisch is dat er geen pootjes aan zitten en toch wil je ze overzetten?
 
Wat is nu je vraag?
Je zegt dat het logisch is dat er geen pootjes aan zitten en toch wil je ze overzetten?

Als het goed is staat er een vraagteken achter de vraag, dat ik waarschijnlijk de pootjes van het nieuwe logo af moet halen? Weet iemand dat? Ik kan nergens vinden dat er achterop het raam andere type logo's zitten namelijk. Als er geen puntjes o.i.d. zitten moet ik natuurlijk van te voren goed markeren met tape waar het logo terug moet komen lijkt me :pieker:
 

VAG-man

Forumguru
Ow sorry hoor. Wist niet dat je boos werd.

Maar even serieus. Als er nokjes aanzitten zul je dat heus in de ruit terug vinden.
Waarschijnlijk logisch:maakmegek:
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Ook in glas kunnen ze gaatjes maken met de productie.
En markeren waar deze ongeveer moet komen kan natuurlijk nooit kwaad
En zitten er geen gaatjes en je moet de pootjes wegknippen dan zal het ergste zijn om hem er recht op te krijgen.
Zou zeggen succes ermee, en morgen word het een mooie dag met goede temperaturen om er aan te beginnen
En maak een how to voor de Rapid als deze afwijkt dan de andere skoda's
 
Bovenaan Onderaan