donker getinte band in voorruit ??

Hetzer

Forumguru
Ik werd gisteren erg positief verrast dat mijn nieuwe F-2 Combi Ambiente, is uitgerust met de donkere band in de voorruit,
Dit is echter pas standaard bij de Sport en de Elegance, en niet bij de Ambiente, zie hier ook 3 bijgevoegde foto's van 2 andere "beige" Ambientes zonder zonneband en die "zilvere" van mij (in het midden)

Ik zat te denken dat dit misschien door de dealer als "service" is besteld, of dat het misschien standaard icm bijvoorbeeld Sunset, of het Sportinterieur is

Wie heeft er nog meer een Ambiente met of zonder zonneband??
 

Bijlagen

  • c1.jpg
    c1.jpg
    42 KB · Weergaven: 46
  • 006.jpg
    006.jpg
    89,8 KB · Weergaven: 54
  • mediaee.jpg
    mediaee.jpg
    41 KB · Weergaven: 44

racc

Nieuw lid
Ik heb ook een ambiente met verduisterde achterruiten,en een donkere band in de voorruit.Die donkere band had ik niet mee besteld ,dus ik denk dat dit wel automatisch bijgeleverd wordt bij die donkere ruiten.
 

tlpeter

Actief lid
Ik heb een groene band die je pas ziet als de zon er op schijnt
Misschien dat die band standaard is bij de sport ?
 

Fabia

† In Memoriam
Ik heb al een paar keer goed zitten kijken onderweg maar volgens mij heb ik ook een soort donkere band in mijn voorruit. Het is niet altijd even zichtbaar maar bij slecht weer valt het me echt op. Ik zat al te twijfelen of ik het zou posten maar dacht dat ik ze zag vliegen. Maar ik ben dus niet de enige die twijfeld. Misschien een idee om het een keertje aan Hans te vragen Hetzer?
 

LenK

Forumguru
Mijn O2 had ook een donkere band in de voorruit. Nut? Geen. Dus blij hoef je er niet mee te zijn. Het is alleen een "luxe"/uiterlijk item geen praktisch item.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Ik heb al een paar keer goed zitten kijken onderweg maar volgens mij heb ik ook een soort donkere band in mijn voorruit. Het is niet altijd even zichtbaar maar bij slecht weer valt het me echt op. Ik zat al te twijfelen of ik het zou posten maar dacht dat ik ze zag vliegen. Maar ik ben dus niet de enige die twijfeld. Misschien een idee om het een keertje aan Hans te vragen Hetzer?
Ik zie de foto's in je album en daar lijkt de donkere rand toch smaller te zijn als bij Hetzer en mij is waar te nemen. Als je bij Hetzer in het album van z'n nieuwe bolide kijkt zie je twee wagens naast elkaar staan, met en zonder brede rand aan de bovenzijde van de voorruit.

@LenK Als je hem niet meer hebt, merk je pas dat de rand echt nut heeft........
 
Bovenaan Onderaan