Domme vraag

Rosinfield

† In Memoriam
Ik weet het, die bestaan niet, maar toch.
Ik heb een usb stick en als ik die in de auto steek gaat er op de stick een lichtje aan en uit. Wat ik mij nu afvraag, al kan ik het me nauwelijks voorstellen, is of dit kwaad kan ivm de accu wanneer ik hem er in laat zitten met het contact uit.
 

Duijzer

Donateur
Nee, als het al aan blijft, verbruikt het zo weinig stroom (waarschijnlijk is het een klein ledje) dat het je accu niet leeg trekt.
 

EdK

Forumguru
Als je 20 jaar dei USB erin laat zitten en niet gaat rijden in die 20 jaar.....DANnnnnnnn zal je accu leeg zijn getrokken door dat USB ledje....
 

Rallye

Forumguru
Nou nee, niet dus. Want de USB aan de navi van een Polo gaat uit als het contact uit gaat. ;)
 
Laatst bewerkt:

Okki

Donateur
Het oplaadsnoer van mijn telefoon zit standaard in de 12v aansluiting....(constante stroom) met een mooi groen ledje erin. En nee.....die trekt de accu niet leeg (maar het komt dan ook zelden voor dat de auto een dag niet gebruikt wordt)

Buiten dat...in het portier zit ook een (knipperend) led lampje...gaat ook goed.
 
Laatst bewerkt:

Spector

Forumguru
Idem, ook bij mij ligt een oplaadkabel met ledje continue te branden in de auto. Geen reden om je zorgen te maken. In mijn vorige Skoda had ik led verlichting ingebouwd deze brandde ook heel zwak als de auto was uitgeschakeld, nooit problemen met de accu gehad.
 
Bovenaan Onderaan