Domme vraag misschien

bij mijn skoda fabia II uit 2009 is vorige week de ruitenwisser mechanisme vervangen voor compleet met motor, sinddien werkt mijn achter ruiten wisser niet meer iemand idee of die gekoppeld zijn of toch kapot, zekering ed zijn nog goed sproeier werkt wel.
 

eriktv

Forumguru
Je kunt proberen om een beetje contactspray in het mechanisme te spuiten en dan even de hendel een paar keer elke kant op te bewegen. Bij mijn O1 heb ik zo een probleem met de richtingaanwijzers op weten te lossen voor €0,03 :D. Baat het niet, dan kost het je ook bijna niks
 

MarkN

Actief lid
bij mijn skoda fabia II uit 2009 is vorige week de ruitenwisser mechanisme vervangen voor compleet met motor, sinddien werkt mijn achter ruiten wisser niet meer iemand idee of die gekoppeld zijn of toch kapot, zekering ed zijn nog goed sproeier werkt wel.

Als je hem hebt laten vervangen dan zou ik teruggaan, probleempje dealer denk ik zo :jaja:
 

Bakkertje

Forumguru
De motor aan de voorkant is vervangen begrijp ik, maar nu zijn er problemen aan de achterzijde.
De gemene deler in het geheel is de hendel waarmee je de wissers bediend ;)
 

Monteurtje

Forumguru
Alle zekeringen gecontroleerd?
Zijn er ook nog andere dingen in de achterklep die niet meer werken? 3de remlicht, kentekenverlichting, slot e.d.
Kan namelijk ook een kabelbreuk zijn in de doorvoer van achterklep - carrosserie.
 
[Q
3e remlicht werkt, kentekenplaatverlichting ook, slot werkt , zekeringen al nagekeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

brepus13

Forumguru
Als het spontaan opgelost is zou ik zeker de kabel doorvoer eens bekijken. Grote kans dat er draden beschadigd zijn!
 
Bovenaan Onderaan