Dof kunststof

haassie

Forumguru
Heeft iemand enig idee of die verticale strips die op de deuren zitten losgemaakt kunnen worden…ooit hadden deze een mooie glans en zijn nu gewoon dof…polijsten heeft slechts kort resultaat en kan ook niet eindeloos lijkt me.Om zoiets weer een beetje te herstellen wellicht spuiten of wrappen? Of iemand die een andere oplossing weet? Dat doffe maakt t allemaal niet mooier

EdK

Forumguru
verticale strips op deuren ?
Neem aan de je de zwarte horizontale strips bedoeld die vergrijzen cq wit uitslaan ?

haassie

Forumguru
Deze verticale strips haha…net een beetje opgefrist met commandant 5, geeft weer wat glans maar daar is alles mee gezegd…

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 34

JeSko

Forumguru
Ah die, PPF'je doet wonderen en kost de wereld niet voor zo'n stukkies. En dan is het voor altijd goed.

EdK

Forumguru
Tsja die strips....
Ja zijn erg krasgevoelig en op me Yeti pakte ik ze eigenlijk mee net als de lak van de wagen.
En was daar eigenlijk wel tevreden over op die manier.
Dus Kleien, licht polijsten en daarna met wax behandelen....

JeSko

Forumguru
Alsjeblieft, een voor en na, heb het al samen met men maatje geïnstalleerd, en het is echt zo goed als wat het voorbeeld laat zien, pff verdoezelt krassen tot soms zelfs vrij diepe krassen, verwijderd dofheid en beschermt tegen de omstandigheden.

download.jpeg.jpg

Bovenaan Onderaan