Columbus Diverse uitdagingen Columbus

Sinds 1,5 week heb ik gelukkig mijn O3 en wat een fantastische auto! Echter heb ik een paar kleine uitdagingen waarvan ik hoop dat jullie mij ermee kunnen helpen. Ik heb het forum afgezocht maar niet specifiek dat geen gevonden wat ik zocht. Mocht(en) de thread(s) al bestaan hoor ik dat graag.

  1. ik wil foto's bekijken via een SD slot. Mijn geheugenkaartje is geformatteerd en wat ik ook doe, krijg alleen de melding dat er "geen afspeelbare bestanden" op staan. Wie heeft hiervoor een oplossing
  2. als ik de handleiding goed begrijp kan de Columbus de ringtone van de telefoon overnemen. Hoe gaat dit in zijn werk en is het belsignaal apart in te regelen?

Graag hoor ik van jullie.
 

Joske

Forumguru
1. je weet wat de ondersteunde formaten zijn? (jpg, jpeg, png, bmp en gif)
en je moet deze natuurlijk niet als geluid bekijken maar specifiek via menu afbeeldingen natuurlijk..


2. in geval van een BT-connectie speelt (althans mijn gsm toch) de Columbus de ringtone gewoon over de speakers.

:)
 
Dank je Joske voor je snelle reactie.

  1. er staan allemaal jpg's op. uuh stomme vraag maar hoe geef ik dat aan dat het om afbeeldingen gaat?
  2. Ik heb inderdaad BT maar met mijn Samsung Note 3 krijg ik alleen een van de standaard ringtones die in de Columbus aanwezig is.
 

Joske

Forumguru
en in je BT instellingen, staat geluid streamen over BT aan? (bij mij niet, maar toch doet de Columbus het) :)

Ik bedoelde eigenlijk: ga je specifiek in het menu afbeeldingen op zoek (in je Columbus)
dus niet bij MEDIA want dan beschouwt hij het als een audiobestand.

Dus bij MENU en dan AFBEELDINGEN. :)
 
Bovenaan Onderaan