Display radio/ navi scherm

Aan de rechtse kant van het scherm midden in het dashboard werken de toetsen niet meer.
Wie kan mij helpen?
Linkse knop al eens vastgehouden voor reset maar probleem blijft...
Als iemand een oplossing weet dan heel graag..
Bvd dank
Bert Jenneskens
 

Tees

Donateur
Het helpt allicht als je wat meer informatie geeft: we hebben het iig over een Yeti, maar welk jaartal? Welke uitvoering van de multimediaunit heb je (de meest voorkomende zijn Columbus, Amundsen, Swing)? Evt een fotootje plaatsen.
En het probleem gaat dat over het touchscreen of de fysieke knoppen?
 
Yeti uit 2017.laatste serie wat er was.
Het gaat over de rechtse kant dus de touchscreen toetsen.
Alleen de uiterst rechtse knoppen.
Dank je wel dat jij reageert
 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Zoals @Tees al schreef, er zijn gedurende de produktie van de Yeti een aantal verschillende entertainmentsystemen ingebouwd, en dat houdt dan in dat elke Yeti (zelfs als ze op dezelfde dag geproduceerd zijn) een ander systeem kan hebben.
Als je niet weet wat er in zit, maak er dan een fotootje van, en plaats die hier, dan weten 'we' waarschijnlijk meer.
 

Tees

Donateur
Even los van de versie: als een touchscreen (deels) niet meer reageert, dan is t meestal einde verhaal...ik neem dan even aan dat dit al wat langer is en niet een probleem van vandaag?
Afhankelijk van de versie kan t zijn dat het een splitunit is (dus in 2 delen, eentje wat je ziet en eentje ergens achter het dashboard(kastje)), of een integrale unit. In beide gevallen zal er iets gerepareerd of vervangen moeten worden, hoeveel er gedaan moet worden kan ik moeilijk inschatten, daar moeten iets inhoudelijk kundiger mensen naar kijken.
 

Erik_NL

Forumguru
@ bertjenneskens
hetzelfde is recent ook klik hier aan de orde geweest. Prijzig maar evident minder dan bij een Skoda-dealer die het meestal moet uitbesteden.

Jezelf even voorstellen wordt op veel fora gewaardeerd en kan klik hier
 
Bovenaan Onderaan