digitale instrumentenpaneel basic nu standaard?

peterga

Nieuw lid
Ik zag op de configurator dat het digitale instrumentenpaneel basic nu standaard is. Weet iemand de verschillen naast de grootte tov virtual cockpit Screenshot_20221203_100025_Samsung Internet.jpg
 

jesse_s93

Donateur
Net als in bijvoorbeeld de nieuwe Polo is voor de Karoq de basic virtual cockpit per heden standaard. Wil je de kaartweergave in de virtual cockpit en nog meer extra mogelijkheden, dan zul je voor de optie moeten gaan.

Voor Skoda heb ik nog geen real life voorbeeld voorbij zien komen in de EU (wel in de Kushaq en Slavia). Zie onderstaand een voorbeeld uit een Polo:
 

Antera

Donateur
Als het net als met diverse Golf 8 is zou het navigatie codeerbaar zijn in de Teller. Heb nog geen auto hiervoor gehad zoals de polo of anders en zou dit graag testen. Dus als iemand zich geroepen voelt als je er een hebt aangeschaft. Ben je welkom
 

peterga

Nieuw lid
Wanneer je de auto in oktober hebt besteld met toen nog normale tellers en verwachte lever maand mei is krijg je dan nog de normale tellers of krijg je dan toch de basic digital cockpit?
 
Volgens mij de normale, die is echt lelijk snap niet dat op een sportline dat het niet standaard is.
dus ik heb hem met digital cockpit besteld
 

dirkie996

Forumguru
Bij mijn Karoq van 09/2022, was er het optiepakket Technologic Amundsen Plus :
- Virtual cockpit- Digital Instrument Panel
- Navigatiesysteem Amundsen met Web Radio
- Comforttelefonie ( Bluetooth) met LTE, Phonebox en Wireless charging
Dit pakket kostte bij bestelling ( 01/2022) 545€, nu 565€ ( dit betreft wel BE prijzen )
Dit betreft wel degelijk het grote scherm met uitgebreide instelmogelijkheden, zoals kaartweergave...
 

marcel65

Nieuw lid
Hi,
Ik zie wat berichten dat er een nieuw digitaal cockpit in skoda karoq wordt gemonteerd. Wie weet hier iets meer van?

Vraag mij namelijk af of deze nu al in alle nieuwe karoqs komen?
De mijne komt namelijk eind februari.
 
Bovenaan Onderaan