Digitaal display

Heeft er al iemand op een lopende bestelling voor de Kodiaq een digitaal display kunnen toevoegen, deze zou namelijk na 1-8 te verkrijgen zijn?
 
Ja, dealer heeft bevestigd dat dit mogelijk is. Wagenpark beheerder regelt dat momenteel met de leasemaatschappij.
 

hemi24

Forumguru
Volgens de prijslijst voor de Business modelen (per 1-aug-2018) van de Kodiaq bestelbaar.

Staat onder kopje "AUDIO, COMMUNICATIE EN INFOTAINMENT" :
  • Digitaal instrumentenpaneel € 490,-
 
Is men bij jullie ook gelijk begonnen over een hogere prijs agv WLTP hoewel op Skosasite staat dat auto's geleverd in 2018 een prijsgarantie hebben?
 

hemi24

Forumguru
Hoogstwaarschijnlijk gewoon al vanaf modeljaarwissel bestelbaar.
Doorgaans is week 22 overgang naar het nieuwe modeljaar binnen VAG; alle auto's daarna geproduceerd zijn dus geen 2018 maar MY'19.
 

Klaasje

Forumguru
Mijn auto wordt wk39 gemaakt en dealer heeft digitale cockpit nog toegevoegd


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 

salpoels

Nieuw lid
Ik heb bericht gehad dat ik het digitale display wel kan toevoegen maar dat mijn levertijd 10 weken opschuift van week 3 2019 naar week 13 2019. Heeft iemand dat al eerder gehoord?
 

Beer1

Nieuw lid
Prijslijst per 01-08-2018. Betreft vast niet MY-19, benzine motoren 1.4 TSI, DSG-6 en geen 2.0TSI meer vermeld.
Of gaat de 1.5 TSI DSG-7 niet door?
Nieuwe uitrusting- en optielijst t.o.v. 01-01-2018 niet te controleren, hierin staat in en opmerking
wel een 2.0 TSI vermeld.
Digitaal dash. lijkt mij heel mooi maar ik ben er van overtuigd dat de productiedatum verder weg geschoven zal worden.
Ik bestel het er denk ik maar niet bij.
 

MK74

Lid
Ik heb gisterenavond van de dealer gehoord (en het schrijven van de importeur gezien) waarin staat dat digitaal display leverbaar is, maar vanaf productieweek 1-2019... dus als je dat wil, moet je iig nog wel even wachten..
 

elsinga

Forumguru
Prijslijst per 01-08-2018. Betreft vast niet MY-19, benzine motoren 1.4 TSI, DSG-6 en geen 2.0TSI meer vermeld.

Geen 2.0TSI zou wel erg balen zijn. Dan is de 2.0TDI 190pk weer een optie, maar dan alleen in de Bussiness uitvoering, in de normale uitvoering staan helemaal geen diesels meer...
 

filas

Lid
Heeft er al iemand op een lopende bestelling voor de Kodiaq een digitaal display kunnen toevoegen, deze zou namelijk na 1-8 te verkrijgen zijn?
Ja, is dus te bestellen. Indien je het digitale instrumentarium besteld, dan gaat de auto pas vanaf week 10 2019 geproduceerd worden, dus dan moet je erg lang wachten..... Ik wilde dit instrumentarium bestellen, maar dan komt er naar verwachting € 700,- bij omdat deze pas in 2019 word geproduceerd en geleverd. Dat was in mijn geval geen optie.
 
Bovenaan Onderaan