Digitaal dashboard

Jaysto79

Nieuw lid
Hi,

Wat zijn de ervaringen met een digitaaldashboard? Als je je navigatie op Google earth stand selecteert, krijg je dan ook deze google earth view op je digitale dashboard?
En als je via apple car play de navigatie van Google Maps gebruikt, krijg je die view dan ook op je digitale dashboard?

Gr Jason
 

CDK

Forumguru
Hi,

Wat zijn de ervaringen met een digitaaldashboard? Als je je navigatie op Google earth stand selecteert, krijg je dan ook deze google earth view op je digitale dashboard?
En als je via apple car play de navigatie van Google Maps gebruikt, krijg je die view dan ook op je digitale dashboard?

Gr Jason

Ervaring is fantastisch, ik geniet daar dagelijks van en zou het absoluut niet meer willen missen. (Had eerst het analoge instrumentarium en heb de digitale versie laten retrofitten, is bijna 3 x zo duur als af fabriek, maar vind het de €uro’s meer dan waard.

Google Earth beeld is bij mij niet zichtbaar in de digitale cockpit, bij Audi is het wél mogelijk. Of het een kwestie van een vinkje zetten met VCP of VCDS is kan @Antera je misschien wel vertellen??

CarPlay weergave is helaas ook uitsluitend op je Amundsen of Columbus multimedia systeem.
 

Jaysto79

Nieuw lid
Ha Corné,

Dank vr je antwoord. Ik kijk er naar uit. Van Audi weet ik het, vandaar ook mijn vraag. Ik ben benieuwd hoe anderen het ervaren. En of het wel/niet mogelijk is.

Grt Jason
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Frankie

Actief lid
Ervaring is fantastisch, ik geniet daar dagelijks van en zou het absoluut niet meer willen missen. (Had eerst het analoge instrumentarium en heb de digitale versie laten retrofitten, is bijna 3 x zo duur als af fabriek, maar vind het de €uro’s meer dan waard.

Google Earth beeld is bij mij niet zichtbaar in de digitale cockpit, bij Audi is het wél mogelijk. Of het een kwestie van een vinkje zetten met VCP of VCDS is kan @Antera je misschien wel vertellen??

CarPlay weergave is helaas ook uitsluitend op je Amundsen of Columbus multimedia systeem.

Hey Corné,

mag ik vragen wat de kosten waren van de retro fit van het digitale instrumentarium? Ik heb het nog niet zelf gezien, maar vind wel de brandstof en temperatuur indicators als balkjes een beetje minder hip overkomen. Die zijn ook niet in het scherm opgenomen, toch? Kun je ook stijlen van de weergave aanpassen?

Groetjes, Frank
 

Rallye

Forumguru
ik heb Carplay op de Bolero, dus zonder navigatie. Of bedoelde je iets anders ?

Waarschijnlijk bedoelt @Corné de Kluijver dat het digitale display alleen mogelijk is met de Amundsen en de Columbus, maar dat ook dan geen CarPlay-info in het digitale dashboard wordt weergegeven. CarPlay (eigenlijk Smartlink, dat ook Android Auto omvat) is inderdaad, zeker tegenwoordig, op veel meer radio’s beschikbaar. Het digitale dashboard dus niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
ik heb Carplay op de Bolero, dus zonder navigatie. Of bedoelde je iets anders ?

Ja dat kan ook, maar bedoelde met m’n post aan te geven dat je geen CarPlay weergave in je maxidot scherm of op je digitale cockpit kan krijgen.
 

CDK

Forumguru
Hey Corné,

mag ik vragen wat de kosten waren van de retro fit van het digitale instrumentarium? Ik heb het nog niet zelf gezien, maar vind wel de brandstof en temperatuur indicators als balkjes een beetje minder hip overkomen. Die zijn ook niet in het scherm opgenomen, toch? Kun je ook stijlen van de weergave aanpassen?
€1260,51 ex btw
Brandstof en koelwater temperatuur is met led streepjes zichtbaar inderdaad, zelf vind ik het wel netjes, maar zoals je aangeeft op zich wel jammer dat het niet net zoals bij Audi op het TFT scherm wordt weergegeven. Met de AID kan je naar hartelust switchen qua schermweergave.
 

Pendragon

Forumguru
Ik heb het nu in de Karoq. Ik vind het prachtig! Mooi overzichtelijk en genoeg om in te stellen. Voor 490 euro zou ik het zeker nemen
47b7d593a5a66d9ac7efc595c2445246.jpg
 

s-line

Forumguru
Bij onze auto kan je allerlei variaties kiezen, zoals groot navigatie, dan gaan de tellers op zijn kant draaien zeg maar etc.etc.
 
Bovenaan Onderaan