Diffuser Skoda Octavia 3 vervangen

nilesair

Nieuw lid
All,

Geweldig om te zien dat er een mooi forum is waar heel veel informatie te vinden is!
Met veel plezier ben ik al maanden vele posts aan het volgen.

Zelf heb ik een Octavia 3 Combi, Elegance Businessline en rijdt er nu een jaar in. Op de teller staat 144.000 km. en ben er erg tevreden mee.

Nu heb ik eindelijk zelf een vraag en ik kan niet of onvoldoende informatie hierover vinden.
Op Aliexpress heb ik een mooie diffuser gekocht (link voor de liefhebbers: https://www.aliexpress.com/item/Hig...475.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.757b4c4dIqFM4Q). Nu ben ik opzoek naar manuals of een instructie hoe je de diffuser kan vervangen. Heeft iemand deze informatie?

Uiteraard kan ik zelf wat gaan sleutelen, maar een instructie is fijn ter ondersteuning.

Hoor graag van jullie!
 

Rallye

Forumguru
De Youtube-link is de diffuser van de RS. Geen idee of die veel verschilt van de “gewone” Octavia.
 

Jooo...

Forumguru
Zal idd misschien niet helemaal hetzelfde zijn maar ik denk dat het wel al een goede richtlijn zal zijn.

Ben ook benieuwd naar het eindreslutaat
 

nilesair

Nieuw lid
@Rofffel, Excuses, zal mij even voorstellen in het bijbehorende forumgedeelte! Daarnaast stuur ik een foto hier als hij is geplaatst. Nu is hij nog onderweg en hopelijk komt hij door de douane!.
 
Bovenaan Onderaan