Eltjo
Forumguru
Afgelopen week had ik tot een paar maal dat in de 1e versnelling de motor 2x tussen de grofweg 1500 en 2000 tpm inhield. In de volgende versnellingen was er in dat toerengebied niets te merken.
Ook daarna heb ik niets meer gemerkt.
Wat kan dat zijn?
Toen het gebeurde dacht ik kort aan een versleten koppeling, maar dat is niet het geval.
Ik dacht (veel) later aan het regenereren van het DPF - iets dat ik eerder nooit zo heb meegemaakt en ik rijdt de auto al bijna 140 dkm.
Ik heb eigenlijk nooit veel van regenereren gemerkt. Misschien 1x dat de ventilator begon na te blazen nadat ik de auto geparkeerd had.
Het DPF is nog origineel.
Heeft iemand een idee?
En, kan je via VCDS nagaan bij welke km-stand het DPF is geregenereerd?
Ook daarna heb ik niets meer gemerkt.
Wat kan dat zijn?
Toen het gebeurde dacht ik kort aan een versleten koppeling, maar dat is niet het geval.
Ik dacht (veel) later aan het regenereren van het DPF - iets dat ik eerder nooit zo heb meegemaakt en ik rijdt de auto al bijna 140 dkm.
Ik heb eigenlijk nooit veel van regenereren gemerkt. Misschien 1x dat de ventilator begon na te blazen nadat ik de auto geparkeerd had.
Het DPF is nog origineel.
Heeft iemand een idee?
En, kan je via VCDS nagaan bij welke km-stand het DPF is geregenereerd?
Laatst bewerkt: