Diefstal navigatie

fobbe

Nieuw lid
Wat een vervelend nieuws zeg. Hoe zijn ze binnen gekomen? Wij hebben kinderslot erop zodat ze i.i.g. niet via het kleine raam naar binnen kunnen. Ook kun je via VCSD je alarm vrij schakelen zodat de toeter en alarm lichten aan gaan als de auto niet open gemaakt wordt met de sleutel.
Met de sleutel openmaken bedoel je met de fysieke sleutel en niet met de knopjes op de sleutel dan?

Arjan1985

Forumguru
Ik weet alleen dat als je je auto op slot doet en bijvoorbeeld omdat je raam nog open staat (of je ruit kapot is) je de deur probeert te openen vanaf de binnen zijde, het alarm direct afgaat.

Arjan1985

Forumguru

Hierbij het topic waar ik eerder aan refereerde. Wellicht interessant om nog door te lezen voor je

Rallye

Forumguru
Van de schadehersteller begrepen we dat ze nu kastjes hebben waarmee ze zo keyless de deuren kunnen openmaken (ook al is de sleutel niet (meer) in de buurt). Weet niet in hoeverre dit waar is.

We hebben nog gevraagd aan de verzekering of ze mee konden denken, enkel dat konden ze niet; zij waren enkel van de afdeling schade. De afdeling acceptatie zou contact opnemen als er binnen een x-periode teveel schademeldingen binnenkwamen.
Die bellen niet om je te helpen, mar je met een hogere premie te bedreigen.

Tees

Donateur
@Slider , professionele dieven checken zullen wel eerst de wagen vooraleer in te breken. Zien ze bepaalde beveiligingssystemen , zullen ze wel verder lopen naar de volgende.
Er zijn ook zeker wel voorbeelden van dieven die het halve dashboard gesloopt hebben vanwege zo'n navilock. Ik zou t nog niet zo goed weten welke oplossing ik zou kiezen :pieker:
Gelukkig is mijn auto zo oud dat mijn navi nauwelijks iets oplevert :angel:

Bovenaan Onderaan