DGM Zomer Meeting 30-06 Meerkerk

GTI Freak

Nieuw lid
Ja ja 30 Juni is het weer zo ver, de DGM zomer meeting komt er weer aan!
Het zal zoals elke jaar weer een gezellig meeting worden waarbij het grootste gedeelte VAG auto's zal zijn.
Op deze meeting is iedereen en elk merk welkom!
Deze meeting vind plaats op het terein van De Groot Autoservice in Meerkerk, dit bedrijf is ook wel bekend als DGM Tuning.
DGM is een Seat en Skoda dealer die ook erg actief is op tuning en styling gebied.
Speciaal voor deze meeting zal het ocasion terein leeg gereden worden om ruimte te maken voor de gasten.
flyeram.jpg
 

sitechris

Donateur
Mijn eerste chip op mijn toenmalige Octavia 2.0 TDI was door DGM geplaatst (terwijl ik Abt had besteld bij SCU). Een waardeloze chip, zo bleek ook toen we verschillende gechipte 2.0 TDI's gingen vergelijken met elkaar. Uiteindelijk hebben ze na lang zeuren wel een Abt chip geplaatst, die was voelbaar beter.
 

GTI Freak

Nieuw lid
Het is niet bepaald netjes dat een dealer onze software verkoopt als zijnde abt software, dit gezien het enorme prijsverschil . Wanneer scu uw probleem aan ons had terug gekoppeld was uw probleem door dgm verholpen. Een fout in de software is altijd mogelijk, ook bij abt waar de prijs kwaliteit verhouding helemaal nergens op slaat. Gr Tjibbe
 

sitechris

Donateur
SCU heeft dit nooit aan mij verteld, de verkoper vertelde het in een loslippige bui aan een medeforummer hier die op de hoogte was van mijn situatie. De dealer had mij Abt tuning verkocht op mijn PD 140 pk roetfilter diesel toenertijd, maar Abt leverde die tuning niet. En aangezien de tuning voor mij nogal belangrijk was, heeft hij dit bij DGM laten doen. Alleen was dat toenertijd (we praten alweer over 2006) de eerste roetfilter pompverstuiver 140 pk DGM ging tunen. Zonder resultaat. Ik neem het overigens de dealer meer kwalijk dan DGM.
 

GTI Freak

Nieuw lid
Ai, dat is minder! Jammer dat zulke dingen zo geregeld worden!
Okej, zo lang geleden al. Toen was ik nog niet eens in dienst bij DGM of misschien net.
Ik heb helaas wel meerdere klachten gehoord over de eerste software van ons van die motoren.
Ik kan in iedergeval garanderen dat de software die wij op dit moment leveren van zeer hoge kwaliteit is.
Dit geld zowel voor de OBD software als voor de Bypass ECU's voor de aller nieuwste motoren welke nog niet mogenlijk zijn via de EOBD Stekker.
 

VEEJAY

Forumguru
Dat moet ik GTI freak wel meegeven, voordat de powerboxen door gerenomeerde tuners geleverd werd had ik al eens een enthousiaste Skodaforummer langs gehad met een DGM box op zijn 1.2TDI Fabia, ik meen ergens begin 2011 (wel van ventura, maar afgesteld door DGM).

Heb toen met Vagcom testen (tussen acceleratie testen) gedaan en er bleek echt wel meer dan 2-5pk winst, dat heb ik hier maar ook op Seat-Online neergezet. Maar niemand die er aandacht aan gaf want powerbox was toen niet goed, er komt vast wel goede OBD software voor dus nog even geduld...

DGM ken ik van mijn Seat tijd en is op zich wel een okay dealer, heb ook nooit negatieve dingen over hun OBD tuning gehoord. Weet niet of ze het zelf schrijven of ergens inkopen?
 

darkprojectx

Forumguru
Het gaat hier toch om de meeting? Ik neem aan dat "GTI Freak" weinig trek heeft om hier de handelingen van dat bedrijf te verdedigen. Lijkt me ook geen zaak om op een forum uit te stoeien maar gewoon in de zaak.
 
D

Deleted member 1943

Deze meeting ga ik helaas niet redden ivm het spuiten en opknappen van me auto. De meeting die in augustus (meende ik) gehouden wordt op het walibi terrein staat wel op me lijstje.
 

GTI Freak

Nieuw lid
Het gaat hier toch om de meeting? Ik neem aan dat "GTI Freak" weinig trek heeft om hier de handelingen van dat bedrijf te verdedigen. Lijkt me ook geen zaak om op een forum uit te stoeien maar gewoon in de zaak.

Het gaat op deze pagina inderdaad om de meeting ja, echter vind ik het geen probleem dat er zulke reacties geplaatst worden hoor.
De meeting in tenslote op het terein van DGM, dus vind ik het geen probleem dat de ervaringen van klanten met DGM hier gedeeld worden.
Zolang er maar geen onzin de wereld in word geholpen vind ik alles prima!
Wat hier dus tot op heden ook niet gebeurd.

@ Stefan, Jammer dat je er niet bij kan zijn, volgend jaar beter dan maar??
 
Bovenaan Onderaan