DGM Tuning uit Meerkerk nu ook JD Dealer

CDK

Forumguru
DGM Tuning onderdeel van de Groot Autoservice uit Meerkerk is vanaf heden dealer van JD Engineering uit Lochem, van oorsprong zijn ze Seat dealer maar ze hebben sowieso veel kennis op VAG gebied.
Misschien dat er nog forumleden zijn uit de buurt van Meerkerk die er hun voordeel mee kunnen doen.
Tot voor kort deden ze zaken met Beek Autoracing, maar die samenwerking is beëindigd.

image.jpg

Cordoba

Forumguru
@Corné de Kluijver Hadden ze die samenwerking met Beek allang? JD had namelijk ook een samenwerking met Seat dealer Van der Velden in Zoetermeer/Benthuizen, maar daar is afgelopen herfst de deur op slot gegaan, dus vraag me af of DGM soms de opvolger van VDV is geworden.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Corné de Kluijver Hadden ze die samenwerking met Beek allang? JD had namelijk ook een samenwerking met Seat dealer Van der Velden in Zoetermeer/Benthuizen, maar daar is afgelopen herfst de deur op slot gegaan, dus vraag me af of DGM soms de opvolger van VDV is geworden.
Met Beek werkten ze al een paar jaartjes samen begreep ik, of ze de vervanger van VDV zijn?? Dat durf ik niet te zeggen

VEEJAY

Forumguru
Goede gasten bij DGM, ik ken ze uit mijn seat tijd. Dat ze wat met Beek deden wist ik niet. Die staat bij mij meer bekend als Porsche/Bmw tuner. Ik zou toch liever naar Lochem rijden. Dus de USP moet zijn dat De Groot garantie overneemt net als Edwin van der Velden destijds. Dan heeft Meerkerk Meerwaarde.

• Leuk

Race Eend

Forumguru
De groot Meerkerk heeft vele jaren met Beek samen gewerkt, maar is sinds kort JDEngineering dealer, voorzien van zeer moderne flashtools, om zo ook de nieuwste motoren en dsg bakken op locatie van JD-tuning te voorzien.

Seat van der Velden bestaat niet meer, maar hun Tuningsafdeling, Tuningparts, is nog altijd springlevend en tevens JDEngineering software dealer.

• Leuk

CDK

Forumguru
De groot Meerkerk heeft vele jaren met Beek samen gewerkt, maar is sinds kort JDEngineering dealer, voorzien van zeer moderne flashtools, om zo ook de nieuwste motoren en dsg bakken op locatie van JD-tuning te voorzien.

Seat van der Velden bestaat niet meer, maar hun Tuningsafdeling, Tuningparts, is nog altijd springlevend en tevens JDEngineering software dealer.

Bedankt voor je aanvulling Mark :thumbsup:

Cordoba

Forumguru
Inderdaad goede aanvulling @Race Eend Ik weet wel dat Tuningparts gewoon nog steeds actief is, maar dacht omdat de eigenaar niet meer gelijktijdig ook Seat-dealer is, dit garantie-overnemen en de samenwerking met JD ook gestopt waren. Ik begrijp nu dat Tuningparts gewoon JD-leverancier is, waar dat in het verleden voor het idee van velen door VDV als Seat-dealer werd geleverd.(maar dat zal dus ook al Tuningparts geweest zijn)

Bovenaan Onderaan