Deursloten superb 1

karaca10

Nieuw lid
hoi forummers

De vorige eigenaar had te kampen met deurslot problemen. Rechtsvoor en rechtsachter hebben ze bij de apk afgekoppeld van de CV zodat ze niet meedoen bij bedienen van cv, hoogst irritant.
Zijn deze sloten uit te wisselen met de passat of te repareren?
 

Cordoba

Forumguru
Er zijn maar een paar type sloten gebruikt alle VAG-modellen van de laatste jaren. Misschien moet je een afspraak maken met Frank, dan ben je voor een beperkte prijs, waarschijnlijk van het probleem af.
 

karaca10

Nieuw lid
Frank zit in Apeldoorn, 2,5 uur rijden dat gaat m niet worden. Als ik de deur open gaat de binnenverlichting ook niet aan...binnenkort eens een deurslot demonteren en de microswitch solderen kijken of het helpt en of een andere erop
 

Eltjo

Forumguru
Ik bleef toen (13-14 jaar geleden) zonder deze handleiding eerst hangen bij de demontage van de draad van de deurklink waarvan ik niet uitvond hoe het los moest. Dat was toen nog allemaal zonder al te veel internet....
 

Antera

Donateur
Als je langs frank gaat is alles klaar in een wip. Als je zelf handig bent is dit goed zelf te doen en doe dan meteen al je sloten weer even checken en door solderen
 
Bovenaan Onderaan