Deurslot geblokkeerd

lodevs

Lid
Beste,

Ik heb een zéér dringende vraag. Ik ben op vakantie in Frankrijk en sinds gisteren ging de achterdeur niet meer vast (op geen enkele manier).
Vandaag wou mijn partner de passagierdeur vooraan openen en kreeg ze deze niet onmiddellijk open. Bij een tweede poging kwam het handvat niet meer in haar originele positie en staat deze op het punt dat je de deur zou open trekken.

Toen ik naar dit probleem wou kijken en ik het slot zelf manipuleerde om te kijken of misschien via daar iets kon doen, kreeg ik dit niet meer terug.
Gevolg dat de deur nu helemaal niet meer kan sluiten. Hoe kan je het slot zelf terug zetten zodat ik de deur kan sluiten, want momenteel zit ik dus met een deur die niet meer gesloten kan worden (en dit in frankrijk :mad::mad:)

Hopelijk kan er mij snel iemand helpen

EdK

Forumguru
Bekend VAG probleem, heb dit ook met een Caddy gehad
Je moet weer ff aan de handel trekken waar je hem mee open doet
Dan moet de deur weer kunnen sluiten
Maar voor je sluit moet je dus de hendel even weer terug drukken in zijn orginele stand
Althans zo heb ik het 3 weken moeten doen met de Caddy en moet zeggen het went ook nog....

lodevs

Lid
De hendel is het minste probleem. Het probleem zit hem er nu in dat het slot, het gedeelte dat een haak vormt met de lus op het chassis toe is geklikt (door eigen toedoen weliswaar met het proberen te zoeken naar een oplossing voor de hendel).
Als ik dit al terug in de originele positie kan brengen zodat de deur kan sluiten ben ik al blij

EdK

Forumguru
Dat zei ik, je moet als goed is dus weer aan je hendel trekken.
Dan zou deze in de goede positie moeten komen zodat je deur weer dicht kan en de fransen er niet in

Bovenaan Onderaan